۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۹۴۳۹۷
عضو بنیاد علوم وحیانی اسراء:

مردم از مسؤولان انتظار خدمت صادقانه و بی منت دارند

خبرگزاری رسا ـ عضو بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با بیان این که خدمت به مردم و نظام از بزرگ ترین نعمت های خداوندی است، گفت: در برهه کنونی وظیفه همه ما خدمت به خلق خدا است که باید این امر ارزنده را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، عضو بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا، امروز در جمع مدیران و مردم بخش دابودشت آمل با بیان این که خدمت به مردم و نظام از بزرگ ترین نعمت های خداوندی است، گفت: در برهه کنونی وظیفه همه ما خدمت به خلق خدا است که باید این امر ارزنده را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.

 

وی با بیان این که امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب بارها در سخنان گرانقدر خود بر خدمت به مردم تأکید داشته اند، بیان داشت: مردم به عنوان ولی نعمتان جامعه و صاحب اصلی انقلاب اسلامی بوده که خدمت به آن ها عبادت است.

 

حجت الاسلام تقی زاده، اضافه کرد: هدف همه مدیران نظام باید خدمتگذاری به مردم باشد که نظام اسلامی خادم این ملت بوده و کاری جز خدمت ندارد.

 

عضو بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با تاکید بر این که باید به مشکلات مردم محروم جامعه توجه شده و اهتمام ارزنده ای در این راستا وجود داشته باشد، گفت: امروز خدمت به مناطق محروم در واقع به عنوان جهاد در راه خداوند منان است.

 

امام جمعه دابودشت با بیان این که اقتدار هر کشوری با حمایت آحاد ملت وابسته است، ادامه داد: همه مدیران نظام باید تلاش کنند تا با خدمات ارزنده خود زمینه ساز رضایت در میان ملت باشند.

 

وی با اشاره به این که همه حکومت ها موظف به جلب رضایت مردم هستند، بیان داشت: مدیران نظام باید همیشه پاسخگوی مطالبات مردمی بوده و گزارشی از فعالیت های خود را ارائه دهند.

 

حجت الاسلام تقی زاده، ادامه داد: بهترین شیوه قدردانی از مردم خدمت به آن ها و ارج نهادن به خدماتی است که برای نظام انجام می دهند که در این راستا باید مدیران تلاش گرانقدری برای رفع مسائل و مشکلات مردمی داشته باشند.

 

عضو بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا با تاکید بر این که رضایت مردم اصلی ترین مولفه در خدمت رسانی است، گفت: مردم از مسؤولان توقع خدمت صادقانه و بی منت دارند که باید در این راستا تلاش والایی صورت گیرد.

 

امام جمعه دابودشت با بیان این که وفاق و همدلی از امور ارزنده ای است که باید بین مسؤولان وجود داشته باشد، گفت: وحدت ورزی سبب می شود تا کارها به شکل مناسبی انجام شده و رضایت مردم حاصل شود.

 

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که مدیران باید از فرصت خدمت گذاری به مردم به بهترین شکل ممکن استفاده کنند، ادامه داد: خدمت در نظام اسلامی یک افتخار است که باید از این افتخار ارزنده در جهت رفع مسائل و مشکلات مردم بهره گیریم./950/د101/س

ارسال نظرات