۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۱۹۳۶۰۶
مدیر حوزه علمیه بیرجند:

9 دی مهم ترین پشتوانه اجتماعی و فرهنگی برای حرکت رو به جلوی انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند با بیان این که نهم دی مهم ترین پشتوانه فکری و اجتماعی برای حرکت روبه جلوی جریان شیعی انقلاب است، گفت: این حماسه کمر استکبار و منافقان هم پیمان آن را شکست و برای همیشه دست آنها را از جسارت به ولایت کوتاه کرد.
حماسه 9 دي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا  در بیرجند حجت الاسلام علی جان دلدار، مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند، امروز در جمع طلاب شرکت کننده مدرسه علمیه رضویه  بیرجند در مراسم ویژه گرامیداشت حماسه نهم دی ماه با بیان این که با حماسه نهم دی و حضور پرشور مردم در راهپیمایی نهم دی موجب شد که کلام رهبری بر زمین نماند، گفت: اگر حمایت و بصیرت مردم نبود قطعا منافقان با شهادت رهبری یک بار دیگر حماسه عاشورا را تکرار می کردند.

وی با اشاره به این که نهم دی تنها اعتراض یک گروه به اصطلاح آزادی خواه و طالب برگزاری انتخاب درست نبود بلکه نقشه سفارت خانه های انگلیس، آمریکا و اسرائیل غاصب و منافقان برای براندازی نظام بود که به لطف خود با حضور به موقع مردم در نطفه خفه شد.

مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند ادامه داد: آمریکا با وقایع سال 88 می خواست یک بار دیگر کودتای 28 مرداد و انقلاب رنگین اوکراین را با استفاده از نمادهای مذهبی در کشور اجرا کند اما بزرگ ترین اشتباه سران استکبار این بود که ولایت مداری ملت ایران و عشق به ولایت را در مردم در نظر نگرفته بودند.

حجت الاسلام دلدار با بیان این که عشق به اهل بیت و ولایت از همان ازل در جسم و جان ایرانیان نهاده شده بود، گفت: زنان ایرانی فرزندان خود را با عشق به ولایت و جان نثاری در راه ولایت شیر می دهند و بزرگ می کنند.

وی با اشاره به این که مطالعه وقایع سال 88 درک طلاب را نسبت به جریان های سیاسی در کشور بیشتر می کند، گفت: لازمه حفظ بصیرت مطالعه تاریخ و حرکت در مسیر رهبری و ولایت است.

مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند ادامه داد: نهم دی یکی از روزهای مهم در تاریخ انقلاب است که بزرگداشت آن یادآور حضور همیشه در صحنه مردم برای حمایت از ولایت به دشمنان قسم خورده اسلام و سران استکبار جهانی است.

حجت الاسلام دلدار یادآور شد: مسؤولان باید همواره حامی مردم بوده و با اقتدا به مردم در مسیر رهنمودهای رهبری حرکت کنند.

قابل ذکر است، در این مراسم 120 نفر از طلاب مدرسه علمیه رضویه بیرجند شرکت داشتند و در پایان مراسم کارگاه های آموزشی با هدف تبین ابعاد حماسه نهم دی برای طلاب علاقه مند برگزار شد. /968/پ202/س

ارسال نظرات