۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۳
کد خبر: ۱۹۳۵۹۱
نماینده ولی فقیه در سپاه دامغان:

9 دی محاکمه علنی و میلیونی فتنه گران بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه دامغان گفت: ظاهرا برخی از اصحاب فتنه 88 درک نکرده‌اند که 9 دی محاکمه علنی و میلیونی آنها توسط ملت بصیر ایران بود و مردم ما هرگز ظلم آنها را در حق خود و انقلاب اسلامی در پناه ادعای واهی تقلب فراموش نخواهند کرد.
حجت الاسلام مهدي مقري

حجت الاسلام مهدی مقری، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان در گفت‌و‌گو با خبرنگار رسا در این شهرستان اظهار داشت: ملت ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در معرض آزمایش و فتنه‌های بسیاری قرار گرفته‌ که با لطف حضرت حق و در سایه پیروی از ولایت فقیه و رهروی فرهنگ عاشورا از همه آنها سربلند بیرون آمدند.

 

وی اضافه‌کرد: ملت، انقلاب و نظام ما به خاطر شاخصه اسلامیت خود همواره مورد تخاصم و تهاجم طاغوت‌های زمان و نظام سلطه قرار گرفته و بدون شک فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اولین دسیسه دشمن علیه ما نبوده و بی تردید آخرین خدعه آنها نیز نخواهد بود.

 

حجت الاسلام مقری تصریح‌کرد: پیچیدگی و تدارک وسیع دشمن برای این فتنه بر هیچ کس پوشیده نیست و اتحاد منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، بهایی‌ها و دیگر گروه‌های معلوم الحال و معاند با رؤسای غربی و صهیونیست‌شان و البته دیدار برخی از سران فتنه با رهبران انقلاب‌های مخملی ابعاد گسترده این برنامه‌ریزی را روشن می‌کند.

 

نهم دی نتیجه قبولی مردم ایران در آزمایش بزرگ الهی بود

 

نماینده ولی فقیه در سپاه دامغان با بیان این نکته که نهم دی نتیجه قبولی مردم ایران در آزمایش بزرگ الهی بود افزود: وقتی رهبر فرزانه انقلاب در سخنان 29 خرداد 88 خود خط بطلانی بر ادعای تقلب کشیدند و اساس فتنه را آمریکایی و اسرائیلی معرفی کردند، هنگام مرز بندی فریب خوردگان با فتنه گران مغرض و معاند فرا رسید و بدنه مردمی اعتراضات خط خود را از سران فریب کار این حرکت جدا کردند.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز که مسؤولان و ملت فرموده رهبر انقلاب مبنی بر جذب حداکثری و دفع حداقلی را مد نظر قرار داده‌اند برخی افراد مانند کبک سر در برف فرو برده‌اند و سخن از بیگناهی کسانی می گویند که به حرمت و اقتدار و امنیت این مردم تعدی کردند و با اعتقادات آنها بازی نموده کشور را به لبه پرتگاه فروپاشی بردند و اکنون همچنان دم از حقانیت خود می‌زنند.

 

حجت الاسلام مقری افزود: متأسفانه این افراد پیام انتخابات 24 خرداد را درک نکرده‌اند و به دنبال سوء استفاده از فضای به‌وجود آمده در دولت تدبیر و امید هستند تا بتوانند بار دیگر با روش‌هایی متفاوت فتنه‌ای دیگر را در کشور طراحی کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه دامغان تأکید کرد: سران فتنه و حامیان پشت پرده آنان باید بدانند که اکنون نه در حصر خانگی بلکه در حبس جامعه بیدار و مسلمان کشورمان هستند و ملت بصیر ایران و نظام اسلامی هرگز جنایات آنها در پناه ادعای واهی تقلب و تخلف در انتخابات 88 را فراموش نمی‌کنند./977/ت302/س

ارسال نظرات