۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۱۸۹۹۷۵
وزیر کشور در اردبیل:

جمهوری اسلامی ایران ذره‌ای از خطوط قرمز خود عقب‌نشینی نکرده و نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ وزیر کشور، حضور مردم ایران اسلامی در تمامی صحنه های حساس کشور را نقطه قوتی برای نظام دانست و گفت: مشکلات اقتصادی، تحریم ها و جنگ روانی دشمن هیچگونه تاثیری در روحیه استکبارستیزی مردم ایران اسلامی ایجاد نکرده است.
رحماني فضلي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، صبح امروز در مراسم معارفه استاندار جدید اردبیل، با اشاره به کارآمدی نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی، گفت: این کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز غرب را دچار وحشت و اضطراب کرده است.
 

وی افزود: حضور مردم ایران اسلامی در تمامی صحنه های حساس کشور نقطه قوتی برای نظام است و ما تنها با تکیه بر این ملت می توانیم کارها را با قدرت به پیش ببریم.
 

رحمانی فضلی به فشارهای دشمنان برای وادار کردن نظام جمهوری اسلامی ایران به تسلیم در برابر آنها اشاره کرد و اظهار داشت: استکبار تلاش می کند با تمام توان و با به کارگیری ابزارهای مختلف رسانه ای و با به راه انداختن جنگ روانی، جمهوری اسلامی ایران را وادار به تسلیم کند که به فضل الهی و رهنمودهای عالمانه مقام معظم رهبری و حضور هوشمندانه مردم در صحنه ها همه این توطئه‌‌ها نقش بر آب شده است.
 

وزیر کشور با تاکید بر این که امروز باید در اوج اتحاد و عظمت داخلی، هرگونه طمع و حیله دشمنان را خنثی کنیم، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی در 24 خرداد نشان داد که فشارهای اقتصادی، تحریم ها و جنگ روانی دشمن هیچگونه تاثیری در روحیه استکبارستیزی آنها ایجاد نکرده است.
 

وی افزود: ملت ایران اسلامی در 24 خرداد روایت دیگری از دلدادگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت و با همکاری مناسب مردم و مسؤولان شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، آرام و قانونی در کشور بودیم و این همدلی ها باعث ابهت، شکوه و قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه ملی و بین‌المللی شد.
 

وزیر کشور به تفسیر غلط برخی از سیاسیون داخلی مبنی بر تاثیر منفی شعارهای «مرگ بر آمریکا» در 13 آبان در روند مذاکرات اشاره و خاطر نشان کرد: حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی 13 آبان و سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» نه تنها عظمت ملت ایران را نشان داد بلکه پشتوانه بسیار خوبی برای تیم مذاکره‌ کننده ما بود تا از موضع قدرت در مذاکرات حاضر شوند.
 

وی به تلاش های دشمنان در ایجاد روح بی اعتمادی در مذاکرات ژنو اشاره کرد و گفت: مواضع بر حق و روشن ما در این مذاکرات باعث شد تا هیچ ترس و واهمه‌ای از فضاسازی‌های کاذب نداشته باشیم و قطعا جمهوری اسلامی ایران ذره‌ای از خطوط قرمز خود عقب‌نشینی نکرده و نخواهد کرد.
 

گفتنی است؛ در این مراسم مجید خدابخش به عنوان استاندار جدید اردبیل معرفی و از تلاش های اکبر نیکزاد استاندار پیشین اردبیل تقدیر شد. /937/پ202/ج 

ارسال نظرات