۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۱۸۹۴۶۴
در ایام سوگواری محرم؛

طرح «احلی من العسل» در زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ طرح «احلی من العسل» گرامی داشت حضرت قاسم بن الحسن (ع) در زنجان با حضور تعداد کثیری از عزاداران حسینی برگزار شد.
طرح «احلی من العسل» در زنجان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، طرح « احلی من العسل » گرامی داشت مقام شامخ حضرت قاسم بن الحسن (ع) در زنجان صبح امروز با حضور تعداد کثیری از دانش آموزان و عزاداران حسینی به صورت دسته عزاداری برگزار شد که این عزاداری از میدان امیر کبیر زنجان شروع و در امامزاده سید ابراهیم (ع) به پایان رسید.

 

بنابر این گزارش؛ طرح «احلی من العسل» که گرامی داشت مقام و سخن گهربار حضرت قاسم بن الحسن (ع) در جواب عموی بزرگوارشان امام حسین (ع) است و امسال نیز مانند سنوات گذشته از طریق وزارت‌خانه آموزش و پرورش به سه استان قم، خراسان رضوی و زنجان ابلاغ شده است.

 

در این مراسم دانش آموزان که بیشتر آنها کم سن و سال بودند با سر دادن شعار های حماسی «هیهات من الذله» و «لبیک یا حسین» شور و شعور حسینی خود را به همه نشان دادند و با حضرت قاسم بن الحسن (ع) که در روز عاشورا هم سن با آنها بود گفتند که ما نیز امروز به تأسی از شما از نائب امام خود حمایت می کنیم.

 

گفتنی است، مراسم گرامی داشت حضرت قاسم بن الحسن (ع) چند سالی است در زنجان از سوی دانش آموزان زنجانی به صورت دسته عزاداری مشق حماسی برگزار می شود. /949/پ202/ب

ارسال نظرات