۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۱۸۹۱۶۴

جلّاد طالبان دستگیر شد

خبرگزاری رسا ـ شریف خان: ملا عبدالرحمان و یک عضو دیگر گروه طالبان به نام مولوی مدنی به کودکان و بمبگذاران انتحاری تجاوز جنسی می‎کنند.
دستگيري جلاد طالبان

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، بی بی سی فارسی در خبری به نقل از اداره امنیت ملی افغانستان گفت: ماموران این اداره سازمان دهنده حملات انتحاری و "جلاد" گروه طالبان در ولایت پکتیکا را بازداشت کرده است.


به گفته این اداره؛ این فرد که شریف خان نام دارد، در روستای خیبر ولسوالی/شهرستان "یوسف خیل" ولایت پکتیکا در جنوب شرق افغانستان دستگیر شده و به اتهاماتی که علیه او مطرح شده، "اعتراف" کرده است.


بر اساس اطلاعیه‎ای که اداره امنیت ملی به رسانه‎ها فرستاده، شریف خان به دستور یک فرمانده طالبان به نام ملا عبدالرحمان چونی، یک مامور پلیس را با کارد قصابی سر بریده است.


به گزارش امنیت ملی؛ این عضو گروه طالبان گفته که چندین عملیات انتحاری را در ولسوالی یوسف‎خیل سازماندهی کرده است.


بی بی سی در ادامه به نقل از اعترافات شریف خان گفت: ملا عبدالرحمان و یک عضو دیگر گروه طالبان به نام مولوی مدنی به کودکان و بمبگذاران انتحاری تجاوز جنسی می‎کنند.


پیش از این نیز یک عضو دیگر گروه طالبان که در هرات بازداشت شده بود، در اعترافات مشابهی گفته بود که فرماندهان گروه طالبان به بمبگذاران جوان تجاوز جنسی می‎کنند. /1421/1409/ح

ارسال نظرات