۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۸۸۸۱۴
طلاب حوزه علمیه خراسان جنوبی در بیانیه‌ای:

ملت ایران در برابر خواسته استکبارستیزانه آمریکا کوتاه نمی‌آید

خبرگزاری رسا ـ طلاب و استادان حوزه های علمیه خراسان جنوبی در بیانیه ای از اقشار مختلف جامعه برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان دعوت کردند.
گراميداشت يوم الله 13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از بیرجند، طلاب و مدیران حوزه های علمیه خراسان جنوبی در یک بیانیه با اعلام این که 13 آبان نماد ظلم ستیزی ملت ایران است، اعلام کردند: با توجه به این که در آستانه ماه محرم قرار داریم حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان لبیک ملت ایران به ندای ظلم ستیزی امام حسین است.

در این بیانیه ضمن دعوت مردم برای برگزاری راهپیمایی با شکوه در کنار حوزویان اعلام شده که طلاب حوزه های علمیه خراسان جنوبی به عنوان نماینده قشر دینی جامعه هرگز از خواسته استکبارستیزانه خود در مقابل آمریکا کوتاه نیامده و آمریکا را شیطان بزرگ می دانند.

این بیانیه می افزاید: حضور در راهپیمایی 13 آبان ماه تکلیف شرعی ملت است زیرا سکوت در مقابل استکبار به معنای پذیرش بی عدالتی و ظلم در دنیا و تکرار واقعه عاشورا است. طلاب با حضور در راهپیمایی 13 آبان ماه پیمان خود را با ولایت و امت اسلامی تجدید خواهند کرد.

همچنین دفتر امام جمعه و نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با حمایت از اقدام دانشجویان پیرو خط امام، مردم را به حضور پرشور در راهپمایی13 آبان ماه دعوت کرده و اعلام کردند حضور پرشور مردم در این راهپیمایی بار دیگر توطئه های آمریکا و اسرائیل را در منطقه بر علیه ایران و کشورهای مظلوم بی اثر کرده و نشان می دهد که انقلاب های منطقه که پیروی از انقلاب ایران بوده و خون شهدا هرگز بی اثر نیست و اقدام های تروریستی در ایران و کشورهای منطقه هرگز اتحاد مسلمانان و ملت ایران را از بین نخواهد برد./968/د101/س

ارسال نظرات