۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۸۸۴۵۲
پنج شنبه شب صورت می‌گیرد؛

سخنرانی رحیم‌پور ازغدی درباره ولایت فقیه در جمع طلاب حوزه

خبرگزاری رسا ـ نشست تبیین نقش ولایت فقیه در تحولات منطقه و جهان به مناسبت سومین سالگرد سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم از سوی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه برگزار می شود.
حسن رحيم پور ازغدي


محمد علی برنامنش، مسؤول اطلاع رسانی و روابط عمومی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه های علمیه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری نشست تبیین نقش ولایت فقیه در تحولات منطقه و جهان با حضور استاد رحیم پور ازغدی استاد حوزه و دانشگاه خبر داد.

 

وی با بیان این که این نشست به مناسبت سومین سالگرد سفر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم برگزار می شود، گفت: نشست مذکور روز پنج شنبه نهم آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار می شود.

برنا منش با تشریح فعالیت ها و اقدامات مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه به منظور گرامیداشت سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم، یادآورشد: برگزاری نشست سیاسی و سخنرانی حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر پیشین اطلاعات در روز شنبه چهارم آبان ماه از دیگر اقداماتی بود که از سوی مجمع نمایندگان به مناسبت سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب صورت گرفت.


گفتنی است، به مناسبت گرامیداشت سالگرد سفر رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم، نمایشگاه های ویژه ای نیز در سطح مدارس علمیه شهر مقدس قم و مدرسه علمیه فیضیه برپا شده است.

در این نمایشگاه ها تصاویری از سفر 9 روزه سه سال قبل رهبر معظم انقلاب به شهر مقدس قم و دیدارهای ایشان با حوزویان به نمایش درآمده است؛ همچنین در این نمایشگاه تولیدات نهادهای حوزوی مرتبط با سفر رهبری به قم عرضه شده است. 

حجت الاسلام والمسلمین رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در نشستی که به همین مناسبت در مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد،‌به تبیین رابطه نظام اسلامی با حوزه های علمیه پرداخت و تامین نیازهای مدیریتی و علمی دولت اسلامی را وظیفه حوزه های علمیه ذکر کرد. /924/پ203/ج

ارسال نظرات