۰۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۸۸۳۴۹

برگزاری مراسم محوری مباهله در 150 شهر و روستای خراسان جنوبی

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که مباهله سند منگوله دار حقانیت اسلام در برابر سایر ادیان استT گفت: مراسم محوری روز مباهله در 150 شهر و روستای خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.
مباهله

حجت الاسلام محمد سلم آبادی،مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند با بیان این که یهود صهیونسیم با انجام مباهله قصد تحقیر پیامبر و بی اساس جلوه دادن اسلام را داشت، گفت: همانطور که کاهنان یهودی برای رسوا کردن پیامبر مکر و حیله به کار بردند خداوند هم با افشا کردن نقشه آنها حقانیت اسلام را برای جهانیان ثابت کرد.

 

وی افزود: همزمان با روز مباهله بیش از 200 مبلغ به صورت محوری در خصوص مباهله برای مردم سخنرانی خواهند کرد.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این که برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در مدارس و دانشگاه ها، برگزاری نشست های سیره شناشی یهود صهیونیست، برگزاری همایش ها با محوریت مباهله و برگزاری مسابقات کتابخوانی در میان مردم عادی و طلاب حوزه های علمیه از مهم ترین برنامه هایی است که در روز مباهله در سطح استان انجام خواهد شد، گفت: بزرگداشت مباهله به معنای تحقیر یهود صهیونیست در عرصه جهانی و افشای فتنه های یهود در خصوص ادیان ابراهیمی است.

 

حجت الاسلام سلم آبادی با بیان این که در مساجد و هیأت های مذهبی سطح استان مراسم روز مباهله به صورت غیر متمرکز برگزار خواهد شد، گفت: یهود با دیدن معجزات پیامبر در مباهله و عدم پذیرش اسلام از سوی کاهنان به عنوان بزرگان دین یهود نشان داد که آنها دنبال دین برحق نبوده بلکه تنها به دنبال کسب منافع خود در قالب دین یهود و در لباس کاهنان هستند.

 

وی یادآورشد: مسؤولان و دست اندرکاران نهادهای فرهنگی باید توجه بیشتری به برگزاری مراسم روز مباهله در میان عموم مردم داشته باشند./968/ت302/ب

ارسال نظرات