۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۸۷۳۲۲
با آغاز مذاکرات هسته‌ای در ژنو؛

تلاش نتانیاهو برای جهت دهی به مذاکرات

خبرگزاری رسا ـ بنیامین نتانیاهو در افتتاح جلسات نیمه دوم سال پارلمان رژیم صهیونیستی: اسرائیل باید به ویژه در شرایط فعلی، فشار علیه ایران را حفظ کند.
بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، بی بی سی فارسی در خبری به تلاش نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای جهت دهی به مذاکرات 6 کشور اتمی جهان با مقامات کشور ایران پرداخت و گفت: بنیامین نتانیاهو به مذاکره کنندگان غربی هشدار داد که کاهش فشار علیه ایران بر سر برنامه هسته ای این کشور، اشتباهی تاریخی خواهد بود.


بنیامین نتانیاهو در افتتاح جلسات نیمه دوم سال پارلمان رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل باید به ویژه در شرایط فعلی، فشار علیه ایران را حفظ کند.


بنیامین نتانیاهو خطاب به پارلمان گفت: هر اقدامی برای کاهش فشار بر دولت ایران عوامل سرسخت درون حکومت را قوی تر خواهد کرد و پیروزِ میدان رهبر ایران خواهد بود. به گفته وی؛ لغو تحریم های بین المللی فعلی علیه ایران هم اکنون، زمانی که هنوز تاثیرشان احساس نشده، اشتباهی تاریخی خواهد بود.


قابل ذکر است پیشتر در آمریکا نیز 9 سناتور از حزب های دموکرات و جمهوری خواه در نامه ای به تیم مذاکره کننده کشورشان گفته بودند: دولت باید در مذاکرات، سیاست تعلیق در برابر تعلیق را به کار ببرد، به این معنی که در صورت تعلیق غنی سازی اورانیوم، آمریکا اعمال تحریم های بیشتر علیه تهران را تعلیق کند./1421/1409/ح

ارسال نظرات