۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۱۸۶۵۵۷
با حضور آیت الله مکارم شیرازی؛

سال جدید تحصیلی مرکز شیعه شناسی آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم آغاز سال تحصیلی مرکز تخصصی آموزشی شیعه شناسی با حضور و سخنرانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی در مدرسه امام امیرالمؤمنین(ع) قم برگزار شد.
افتتاحيه دوره جديد مرکز تخصصي شيعه شناسي در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم آغاز سال تحصیلی مرکز تخصصی آموزشی شیعه شناسی شامگاه دوشنبه با سخنرانی حضرت آیت الله مکارم شیرازی برگزار شد.

 

این مرجع تقلید در سخنانی چهار امتیاز برای پیروان مکتب اهل بیت در مقایسه با سایر ادیان بیان و تاکید کرد: امروز با وجود هجمه های فراوان علیه مکتب اهل بیت، این مکتب در حال نورافشانی و گسترش است.

 

وی بیان داشت: دشمنان و بدخواهان شیعه، سرمایه ای جز یک سری تهمت، افتراء، دروغ و بیان مطالب بی پایه و اساس ندارند.

 

در این مراسم همچنین حجت الاسلام فرخ فال مدیر حوزه علمیه استان قم فعالیت های مرکز تخصصی شیعه شناسی را شایسته تقدیر دانست و گفت: رسالت اصلی این مرکز این است که فهم صحیح از اسلام را به دنیا معرفی کند.

 

حجت الاسلام فرخ فال بیان داشت: این مرکز که تحت نظر و اشراف حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی اداره می شود، همچون دیگر خدمات و اقدامات بسان خورشید در حوزه های علمیه می درخشد.

 

حجت الاسلام داعی نژاد مدیر مرکز تخصصی شیعه شناسی حوزه علمیه قم، نیز در این مراسم گزارشی از اهداف و فعالیت ها و برنامه های این مرکز ارائه کرد.

 

حجت الاسلام جبرئیلی مسؤول مرکز تخصصی شیعه شناسی واحد کرج نیز در این مراسم گزارشی از فعالیت ها و اقدامات این مرکز ارائه کرد.

 

در پایان این مراسم با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی از شیعه پژوهان برتر مرکز تخصصی شیعه شناسی با اهداء جوایزی تجلیل شد.

 

گفتنی است، مرکز تخصصی شیعه شناسی تحت نظر و اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی اداره می شود. این مرکز امسال ششمین دوره تحصیلی خود را آغاز کرده است. /924/پ203/ج

ارسال نظرات