۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۱۸۶۱۲۷

140 طلبه خوزستانی در دوره آموزش تلبس شرکت می کنند

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان از برگزاری دوره آموزشی تلبس به طلاب واجد شرایط در روز های پایانی مهرماه سال جاری خبرداد.
حجت الاسلام حسن آل عامر ، معاون تهذيب حوزه علميه خوزستان

حجت الاسلام حسن آل عامر، معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به دوره متمرکز آموزش تلبس به طلاب واجد شرایط اظهار داشت: طلاب در این دوره با آموزش های مقدماتی تفسیر قرآنی و نهج البلاغه، اقامه نماز جماعت، آموزش قرآن کریم آشنا خواهند شد.

حجت الاسلام آل عامر با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این دوره ابراز داشت: تاکنون 140 طلبه از حوزه علمیه خوزستان برای ملبس شدن و شرکت در این دوره نام نویسی کرده اند.

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان به زمان برگزاری این دوره اشاره کرد و افزود: با توجه به پیش بینی های انجام شده دوره در روزهای پایانی مهرماه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام آل عامر با بیان این که آموزش به طلاب را اساتید اعزامی از سوی حوزه علمیه قم برعهده خواهند گرفت، تصریح کرد: رایزنی هایی که با مرکز مدیریت حوزه علمیه قم شده است اساتید مجرب در زمینه تهذیب و اخلاق، قرآن و نهج البلاغه و مشاوره، به طلاب شرکت کننده در این دوره آموزش می دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برنامه هایی ویژه طلاب متأهل اظهار داشت: در ماه های گذشته دوره طرح تعالی خانواده ویژه طلاب متأهل حوزه علمیه خوزستان برگزار که با استقبال قابل توجه ای روبه رو شد.

وی با بیان این که مکان برگزاری این دوره در استان چهارمحال و بختیاری ابراز داشت: در این دوره موضوعات سبک زندگی اسلامی و مشاوره خانواده با حضور اساتید مجرب در زمینه به بحث و گفت و گو قرار داشته شد.

حجت الاسلام آل عامر در ادامه سخنانش با اشاره به برگزاری نخستین دوره آموزشی زوج های جوان با عنوان کارگاه آموزشی پیوند آسمانی با همکاری مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان تصریح کرد: زمان برگزاری این دوره روزهای پایانی مهرماه خواهد بود.

وی با اشاره به موضوعات کارگاه آموزشی پیوند آسمانی بیان داشت: در این کارگاه طلابی که به تازگی ازدواج کرده اند به همراه خانواده با تفاوت های شناختی، عاطفی زن و مرد، مدیریت روابط با خانواده های زوج و مهارت های زناشویی در زندگی مشترک آشنایی پیدا می کنند.

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان با بیان این دوره با حضور اساتید برجسته مشاوره با حوزه علمیه قم برگزار می شود، اظهار داشت: دوره آموزشی پیوند یک روزه خواهد بود که طلاب باید برای نام نویسی به معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان مراجعه کنند./9458/ت302/ب

ارسال نظرات