۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۸۴۶۰۲
از سوی یک مبتکر قمی؛

کمربند خوش نشین ویژه زائران خانه خدا اختراع شد

خبرگزراری رسا ـ یک مبتکر قمی از اختراع وسیله‌ای به عنوان کمربند خوش نشین برای راحتی حجاج در این سفر معنوی حج خبر داد.
کمربند خوش نشين
به گزارش خبرگزای رسا، احمد استاد مبتکر قمی به همراه امیرحسین حاجی غلامی ایده‌ای با عنوان کمربند خوش‌نشین ارائه داده‌اند که به واسطه آن مشکلات جسمی و احتمال بروز درد در ناحیه کمر و پا کاهش می‌یابد.

وی درباره اختراع خود چنین می‌گوید: کمربند خوش نشین دارای شماره ثبت اختراع 5567 بوده و برای نخستین بار به تعداد محدود تولید شده است و در صورت استقبال مردم به تولید انبوه می‌رسد و در اختیار حجاج قرار می‌گیرد.
 
این مبتکر قمی با بیان این که کمربند خوش نشین برای استفاده از مناسک حج است، گفت: این وسیله دارای طراحی طبی است و کاربرد آن در مکان‌هایی است که نیاز به نشستن روی زمین دارد.
 
استاد با اشاره به این‌که این کمربند برای خانم‌ها و آقایان در هر سایز و سنی قابل استفاده است، ابراز داشت: وزن کم و حمل آسان این وسیله باعث راحتی بیشتر استفاده کننده می شود.
 
وی گفت: در مناسک حج افزون بر این‌که روح انسان صیقل پیدا می‌کند باید جسم او نیز در آرامش باشد تا بتواند اعمال را به راحتی انجام دهد.
 
این مبتکر قمی ادامه داد: این کمربند در زمان‌های طولانی به ویژه برای افراد دارای وزن بالا سبب آرامش در نشستن در حالت چهار زانو می‌شود چون معمولا افراد در چنین حالتی دچار مشکل می‌شوند.

استاد افزود: این محصول سبب می‌شود تا فشار وارده بر مهره‌های پایین کمر از بین برود و حجاج دیگر از مشکل کمر درد رنج نبرند و با فراغ بال و آسایش هرچه بیشتر به انجام اعمال بپردازند./927/د102/ی
ارسال نظرات