۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۸۴۴۵۴

تشریح برنامه های آموزشی کانون فارغ التحصیلان مدرسه علمیه اسلام شناسی مشهد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کانون فارغ التحصیلان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) با اشاره به رویکرد آموزشی کانون فارغ التحصیلان، گفت: این موسسه دوره های تخصصی همسرداری، طب سنتی، گیاه شناسی و کارگاه تعامل با نوجوان و جوان را برگزار می کند.
دوره آموزشي

حلیمه نادری، مسؤول کانون فارغ التحصیلان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به این­که این مدرسه تنها حوزه ای است که کانون فارغ التحصیلان را راه اندازی کرده است، گفت: این کانون هرسال دوره های آموزشی را برگزار می کند.

 

وی با بیان این­که عموم علاقه مندان می توانند در این دوره شرکت کنند، افزود: کلاس ها در ده جلسه و یک روز در هفته اجرا می شود.

 

نادری ادامه داد: دوره طب سنتی در سی جلسه و در سه مقطع مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته انجام می شود و افرادی که این کلاس را بگذراندند می توانند در دوره گیاه شناسی شرکت کنند.

 

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره تصحیح تغذیه خانواده با رویکرد قرآنی و دینی است که مباحث ارائه شده در این دوره شامل آشنایی با مزاج های مختلف، معرفی بیماریهای شایع و درمان آن ها است.  

 

مسؤول کانون فارغ التحصیلان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) اظهار کرد: کلاس ها بعداز ظهرها، روزهای سه شنبه برگزار می شود که شرکت کنندگان در این دوره باید حداقل مدرک دیپلم داشته باشند.

 

نادری افزود: کارگاه تعامل با نوجوان و جوان به منظور آشنایی با شیوه های ترغیب جوانان به مباحث دینی، با حضور استاد محمد یعقوبی نویسنده کتاب(معجزه ارتباط با کودک)، نیز برگزار می شود.   

 

وی با بان این که به علت محدودیت در پذیرش، اولویت با کسانی است که سریع­تر ثبت نام کنند، یادآور شد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس کانون فارغ التحصیلان مدرسه علمیه اسلام شناسی حضرت زهرا(س) ، واقع در چهارراه لشگر، امام خمینی48 مراجعه کرده یا با شماره تلفن 85568558 تماس بگیرند./930/ت303/ب

ارسال نظرات