۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۱۸۳۲۶۲
حجت الاسلام والمسلمین رسولی‌محلاتی:

محرومیت‌زدایی از مهم ترین آرمان های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن خواستار خدمت بی‌منت و صادقانه مسؤولان به محرومان جامعه شد و گفت: محرومیت‌زدایی از مهم ترین آرمان های انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمين رسولي محلاتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدهاشم رسولی محلاتی، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز در مراسم بهره برداری از طرح های این بنیاد در مراغه اظهار داشت: مشارکت خیرین در ساخت خانه‌های ارزان‌قیمت برای قشر آسیب‌پذیر و محروم جامعه اقدامی خداپسندانه و ارزشمند است.


وی با بیان این‌که انجام امور خیر در راستای رفع محرومیت ها از ماندگارترین اعمال نزد خداوند متعال است، خاطرنشان کرد: انجام خدمات عام المنفعه و زدودن غم از چهره محرومان جامعه و همچنین خوشحال کردن خانواده های مستضعف و فقیر از جمله کارهای پسندیده‌ای است که دارای اجر اخروی است.


حجت الاسلام والمسلمین رسولی محلاتی با تأکید بر این‌که محرومیت‌زدایی از مهم ترین آرمان های انقلاب اسلامی است، گفت: این انقلاب با صبغه دینی و فرهنگی خود به دنبال رفاه ملت نیز است، که در این مسیر ارزشی انتظار داریم مسؤولان نظام به ویژه دولت یازدهم خدمت بی‌منت و صادقانه را سرلوحه کار خود قرار دهند.


وی با بیان این‌که تلاش های انجام شده برای رفع محرومیت ها و مشکلات مردم، جزئی از خدمت صادقانه مسؤولان و مورد تاکید بزرگان دین است، تصریح کرد: توجه به الگوهای رفتاری و سیره زندگانی ائمه اطهار (ع) اهمیتی مضاعف در شرایط فعلی جامعه دارد، مسؤولان سطح زندگی خود را با وضعیت زندگی مردم تطبیق دهند.


نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که سیره، رفتار، گفتار و منش زندگی اهل بیت عصمت و طهارت میزان برای سنجش اعمال مردم و مسؤولان است، گفت: هیچ مسؤولی در نظام اسلامی حق ندارد خود را جدا از مردم بداند، به عبارت دیگر مردم صاحبان اصلی انقلاب و ولی نعمتان مسؤولان هستند.


حجت الاسلام والمسلمین رسولی محلاتی در پایان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حماسه اقتصادی برای مقابله با تحریم های ظالمانه دشمنان نظام اظهار داشت: رفع گرفتاری های اقتصادی مردم تنها با تلاش شبانه روزی در جهت خدمت صادقانه به مردم محقق خواهد شد.


همچنین علیرضا تابش، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از بهسازی و نوسازی یک میلیون و 600 هزار واحد مسکونی روستایی در کشور خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون 125 میلیون ریال برای بهسازی هر واحد مسکونی روستایی تسهیلات کم بهره پرداخت می شود، که در صورت حمایت مجلس و بانک ها، میزان تسهیلات اعطایی در این زمینه افزایش می یابد.


وی با اشاره به اینکه ماموریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فقط در بهسازی مسکن روستایی خلاصه نمی شود، ادامه داد: هم اکنون ساخت 28 هزار واحد مسکونی خیرساز و 360 هزار مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر آغاز شده است. تاکنون خیرین مسکن ساز کشور 20 هزار واحد مسکونی را احداث و به متقاضیان تحویل داده اند./935/پ203/ب

ارسال نظرات