۱۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۸۲۶۹۳
نماینده اوقاف بخش جعفریه خبر داد؛

برگزاری سه مراسم عزای امام صادق در بخش جعفریه

خبرگزاری رسا ـ نماینده اوقاف و امور خیریه بخش جعفریه گفت: سه مراسم عزاداری در شب و روز شهادت امام صادق(ع) در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و آستان امامزاده طاهر این بخش برگزار خواهد شد.
امام صادق(ع)
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، جهانگیر مرادی، نماینده اوقاف و امور خیریه بخش جعفریه ویژه برنامه‌های سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بخش جعفریه استان قم را مورد توجه قرار داد و گفت: در مجموع سه برنامه برای شب و روز شهادت امام ششم شیعیان تدارک دیده شده است.
وی افزود: دو مراسم عزاداری در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و یک مراسم هم در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) برگزار خواهد شد.
نماینده اوقاف و امور خیریه بخش جعفریه با بیان این‌که در شب شهادت رییس مکتب جعفری مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام امانی در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می‌شود گفت: مداح این مراسم هم حاج تقی صفری است.
وی ادامه داد: در سالروز شهادت امام صادق(ع) هم شاهد حرکت دسته‌های عزاداری از نقاط مختلف بخش جعفریه به سمت این مسجد و برگزاری مراسم دیگری با سخنرانی حجت‌الاسلام عزت‌طلب خواهیم بود.
مرادی از برگزاری مراسمی در سالروز شهادت امام ششم شیعیان در آستان مقدس امامزاده طاهر بخش جعفریه خبر داد و گفت: هیأت‌های مذهبی فعال در روستاهای جعفریه طبق روال هر سال این مراسم را پشتیبانی کرده و دسته‌های عزاداری را برای برگزاری مراسمی باشکوه تدارک خواهند دید، ضمن این‌که هر یک از آنها هم متناسب با امکانات خود مراسم‌هایی را در شب شهادت امام صادق(ع) برگزار می‌کنند./907/د102/ی
ارسال نظرات