۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۱۸۲۳۹۰
سرپرست اداره کل حراست دفتر تبلیغات اسلامی قم:

سعادت انسان با حرکت در مسیر اعتدال حاصل می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره کل حراست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان این‎که حرکت در مسیر اعتدال سبب سعادتمندی می‎شود، بر دوری از افراط و تفریط تأکید کرد.
نهمين آيين تجليل از پژوهشكران برتر حوزه دين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجتالاسلام یوسفی چناری، سرپرست اداره کل حراست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه برخی مسؤولان دفتر تبلیغات که در سالن همایشهای پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، گفت: امیدوارم خداوند متعال در این راه به ما توفیق عنایت کند تا بتوانیم مسؤولیت خود را به خوبی انجام دهیم.

وی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از ویژگیها منحصر به فردی برخوردار است که می‎توان وجود هیأت امنا فرهیخته از اساتید حوزه، دانشگاه و رییس نخبه و ملی را نام برد.

سرپرست اداره کل حراست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه انتظارات از حوزه علمیه و دفتر تبلیغات اسلامی زیاد است، بر ضرورت حرکت در مسیر اعتدال و دوری از افراط و تفریط تأکید کرد.

وی ادامه داد: رسیدن به سعادت با حرکت در مسیر اعتدال امکانپذیر است و فردی که در کارها افراط و تفریط کند مسلما به سعادت نرسیده و گمراه می شود.

در ادامه این مراسم، معینی پور، رییس دفتر پژوهشهای خاص در سخنانی با سنگین دانستن بار مسؤولیت خود، اظهار داشت: در دفتر پژوهشهای خاص دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم زحمات فراوانی کشیده شده است ولی متأسفانه اطلاع رسانی خوبی صورت نگرفته و افراد نسبت به این فعالیتها آشنا نیستند.

وی تأکید کرد: هر چند اقدامات خوبی در حوزه پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم صورت گرفته است ولی به سبب عدم نیاز و یا نبود سازکار مناسب جای کار زیادی باقی مانده و امیدواریم در دوره جدید بتوانیم از ظرفیتهای موجود نهایت استفاده را ببریم.

معینی پور با بیان اینکه ماهیت دفتر پژوهش‎های خاص تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم کاربردی است خاطرنشان کرد: فعالیت های صورت گرفته در دفتر پژوهشهای خاص تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم راهبردی است.

وی اظهار داشت: در تلاش هستیم که نام دفتر پژوهشهای خاص دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به نام دفتر مطالعات راهبردی و کاربردی تغییر نام داده شود./993/پ203/ی

ارسال نظرات