۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۸۱۳۲۶
عضو هیأت رییسه مجلس:

عدم رای اعتماد به سه وزیر پیام قابل تاملی به دولت بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که عدم رای اعتماد مجلس به سه وزیر پیشنهادی پیام قابل تاملی به دولت داشت، گفت: مجلس به امور جوانان، ورزش و آموزش کشور حساس است، از این رو هر کسی شایستگی تکیه در رأس این امور را ندارد نباید از سوی دولت معرفی شود.
عليرضا منادي نماينده مردم تبريز در مجلس

علیرضا منادی،‌ نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که تعامل و همفکری دولت و مجلس در رفع مشکلات جاری کشور در نهایت به نفع ملت و کشور تمام خواهد شد، اظهار داشت: جلسات رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی آغازی بر تعاملی چهار ساله جهت تحقق برنامه های دولت تدبیر و امید بوده است.


وی با بیان این‌که رأی اعتماد به 15 وزیر پیشنهادی با رأی حداکثری نمایندگان نشان از نگرش تعاملی مجلس با دولت دارد، خاطرنشان کرد: درست است که سه وزیر نتوانستند رأی اکثریت را کسب کنند، اما باید دانست که نمایندگان نیز به عنوان وکلای ملت و نخبگان جامعه دیدگاه‍‌هایی دارند که به یقین در دولت اعتدال می گنجد.


منادی با تأکید بر این‌که وزرای پیشنهادی رییس جمهور به سه وزارتخانه علوم و تحقیقات، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان بایستی نظرات و دیدگاه‌های نمایندگان را تأمین کنند، گفت: دولت سه ماه فرصت دارد وزرای جدید پیشنهادی خود برای کسب رای اعتماد مجلس را معرفی کند.


عضو هیأت رییسه مجلس با اشاره به این‌که عدم رای اعتماد مجلس به سه وزیر پیشنهادی پیام قابل تاملی به دولت داشت، گفت: مجلس به امور جوانان، ورزش و آموزش کشور حساس است، از این رو هر کسی شایستگی تکیه در رأس این امور را ندارد، از این رو دولت باید اشخاصی را به مجلس معرفی کند که گذشته سیاسی شفاف‌تر و سوابق ارزشمندتری داشته باشند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که همه شرایط و زمینه‌ها برای تحقق حماسه‌ای تاریخی در عرصه اقتصاد فراهم است، خاطرنشان کرد: آرای قاطع نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی حوزه اقتصاد و صنعت، پشتوانه بسیار قوی برای تحقق حماسه اقتصادی از سوی دولتمردان است.


منادی با بیان این‌که جلب رضایت و اعتماد مردم و خدمت بی‌منت باید اولویت کاری وزرای دولت باشد، گفت: مردم انتظار خدمتگزاری از سوی مسؤولان نظام دارند، چراکه در عرصه های مختلف و مقاطع تاریخی انقلاب دین خود را نسبت به نظام ادا کرده اند./935/ت302/ج

ارسال نظرات