۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۱۷۹۳۳۱
آیت الله شبستری:

روز قدس نشانگر تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده خبرگان رهبری با اشاره به حضور گسترده مردم کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: این حضور حماسی نشان داد که ملت ایران با وجود تحریم‌های اقتصادی و کارشکنی‌های سیاسی دشمن پایبند به آرمان های انقلاب هستند.
آيت الله مجتهدي شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در جمع تعدادی از ائمه جماعات مساجد تبریز با اشاره به حضور گسترده مردم کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: این حضور حماسی نشان داد که ملت ایران با وجود تحریم‌های اقتصادی و کارشکنی‌های سیاسی دشمن پایبند به آرمان های انقلاب هستند.


وی با بیان این‌که شرکت مردم مؤمن و روزه‌دار آذربایجان به ویژه تبریز در حماسه سیاسی روز گذشته لبیک به ندای امام راحل و رهبری بود، خاطرنشان کرد: آذربایجان و تبریز سمبل غیرت دینی ملت ایران هستند، به‌حق چشم مستکبران از سیل خروشان ملت در دفاع از آرمان های فلسطین و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی خیره ماند.


نماینده خبرگان رهبری ضمن ابراز امیدواری بر آزادی قدس شریف گفت: دفاع از حق مظلوم و مقابله با ظلم ظالمان وظیفه شرعی و دینی هر مسلمان است، خواه شیعه و یا از برادران اهل سنت باشد، ان شاءالله هر چه زودتر شاهد آن باشیم که این راهپیمایی ها به آزادی قدس شریف و بیت المقدس منجر شود.


وی راهپیمایی باشکوه روز قدس را اسباب دلگرمی مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین و انزجار از رژیم ددمنش صهیونیستی دانست و افزود: به یقین این راهپیمایی ها بی تاثیر نیستند، چنان که هر سال شاهد گسترش آن در سایر کشورهای اسلامی و تجلی بیداری اسلامی هستیم.


آیت الله شبستری ادامه داد: راهپیمایی روز جهانی قدس مردم تبریز مصداق بارزی از امر به معروف و نهی از منکر عمومی بود. امر به معروفی چون حمایت از مظلوم و نهی از منکری چون سکوت در مقابل جنایت ها و بی عدالتی های استکبار جهانی، باید در نظر داشت که امر به معروف و نهی از منکر فرایضی واجب بر عهده همگان است.


امام جمعه تبریز در پایان با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس به ویژه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروز نیازمند حضور حماسی ملت در تمامی عرصه‌ها برای موفقیت دولت یازدهم هستیم، حماسه اقتصادی بدون توجه به نقش و جایگاه مردم ممکن نخواهد بود./935/پ202/س

ارسال نظرات