۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۷۹۱۰۳
مدیر کل اوقاف مازندران:

حضور حماسی ملت ایران در روز قدس حماسه دوم امسال بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف مازندران حضور امروز ملت ایران را حماسه دیگری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی دانست و ادامه داد: حماسه اول در انتخابات 24 خرداد از سوی ملت بزرگ ایران روی داد و این حضور امروز نیز حماسه دوم ملت ایران بود.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در حاشیه برگزاری مراسم روز قدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری روز قدس را روز بیداری ملت‌های جهان علیه صهیونیسم جهانی دانست و گفت: سال ها است که منطقه ی خاورمیانه با چند مشکل مهم و اساسی روبرو بوده و یکی از بحرانی ترین مناطق جهان به شمار می آید.

 

وی افزود: مهم‌ترین و بارز‌ترین و اساسی‌ترین ریشه بحران خاورمیانه مسأله فلسطین و جنگ مداوم رژیم جعلی اسرائیل با مردم این کشور فلسطین و با برخی از کشورهای همجوار است.

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به این که فلسطین تنها سرزمینی در دنیا است که حقوق بشر در آن به صورت شبانه روزی از سوی رژیم صهیونیستی نقض و ضایع می شود، خاطرنشان کرد: پرچم داران مدعی حقوق بشر همیشه در برابر این جنایات سکوت کرده اند و حتی آمریکایی ها هر روز اسرائیل را تشویق به جنایات بیشتر می کند.

 

مدیر کل اوقاف مازندران ادامه داد: رژیم صهیونیستی با کشیدن یک دیوار بزرگ و طویل بتونی، میلیون ها فلسطینی را در سرزمینشان به صورت دسته جمعی زندانی کرد و جامعه بین المللی با سکوت خود، از مجموعه اقدامات ضد بشری رژیم صهیونیستی چشم پوشی می کند و ملت هایی که از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند.

 

حجت الاسلام علیزاده به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) بر اساس بینش اسلامی و تأسی به قرآن مجید، راه را به همه آزاداندیشان و صلح‌خواهان جهان نشان داده است.

 

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: با این اقدام امام راحل عظیم الشأن، مسأله فلسطین به عنوان مهم ترین دغدغه جهان اسلام مطرح و راه حل آزادی قدس و نجات مردم فلسطین نیز مشخص شد.

 

حجت الاسلام سهرابی با تجلیل از حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز، این حضور را نشان دهنده وحدت و همدلی مردم در دفاع از آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: به حتم روز افول و نابودی صهیونیست نزدیک است و تا آن روز به انتظار خواهیم نشست.

 

مدیر کل اوقاف مازندران حضور امروز ملت ایران را حماسه دیگری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی دانست و ادامه داد: حماسه اول در انتخابات 24 خرداد از سوی ملت بزرگ ایران روی داد و این حضور امروز نیز حماسه دوم ملت ایران بود./950/پ202/س

ارسال نظرات