۱۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۱۷۸۹۴۵
حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی:

بیداری اسلامی نخستین گام برای مبارزه با صهیونیسم جهانی است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به بیداری مسلمانان در برابر مستکبران جهان و به ویژه رژیم جعلی اسرائیل، گفت: این اولین گام مبارزه با مستکبران و صهیونیست جهانی است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد مصطفي موسوي اصفهاني

حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اول گام مبارزه با مستکبران جهان و صهیونیسم را بیداری ملت های مسلمان دانست و اظهار داشت: همان گونه که زمینه انقلاب اسلامی ما ابتدا با بیدارگری های امام(ره) فراهم شد و سپس توانستیم رژیم شاه را سرنگون کنیم در این عرصه نیز باید چنین کرد.

وی افزود: ان شاء الله در سایه این بیداری اسلامی ظالمان پی خواهند برد که مردم بیدار شده اند و دیگر نمی شود مانند سابق بر آنها تسلط داشت همچنین امیدورایم خود مردم در این زمینه تلاش کنند و در نهایت شاهد پیروزی مسلمانان جهان از جمله فلسطینی ها باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان همدان شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را بر مبنای دفاع از مظلوم بر همه مسلمانان لازم دانست، گفت: امیرالمؤنین(ع) فرمودند کونوا لظالم خصما و للمظلوم عونا، بنابراین ما باید تا حد امکان از ظالمان برائت بجوییم و برای مظلوم یار و یاور باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی روز جهانی قدس را از ابتکارات امام خمینی(ره) عنوان کرد و ابراز داشت: با این کار امام(ره) سراسر جهان اسلام در مورد مسأله قدس بیدار شدند و حتی ممالک غیر اسلامی نیر به غاصب بودن رژیم صهیونیستی و مظلومیت مردم فلسطین پی بردند.

وی ابراز امیدواری کرد: ممالک اسلامی دست به دست هم بدهند و به قول امام خمینی(ره) رژیم غاصب اسرائیل، این غده سرطانی را ریشه کن کنند./928/ت302/ج

 

ارسال نظرات