۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۷۸۲۶۵

نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت روز قدس در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست ستاد بزرگداشت روز قدس کلانشهر اهواز، با حضور مسؤولان استانی و محلی در محل فرمانداری برگزار شد.
نشست ستاد هماهنگي روز قدس اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست ستاد بزرگداشت روز قدس کلانشهر اهواز، ظهر امروز با حضور مسؤولان استانی و محلی در محل فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این نشست عبدالعزیز فدعمی، فرماندار اهواز، با اشاره به این که روز قدس یکی از گران بهاترین ارمغانی است که امام خمینی(ره) برای نظام اسلامی به جا گذاشت، تأکید کرد: امام خمینی(ره) راهپیمایی روز قدس را ویژه کشور ایران ندانسته بلکه آن را برای جهان اسلام خوانده است.

فدعمی با تأکید بر این که مسلمانان باید در این روز تنفر خویش را از اعمال خبیثانه دشمنان ابراز کنند، اظهار داشت: خوشبختانه هر ساله با وجود روزه داری ماه مبارک رمضان حضور گسترده ای از مردم در راهپیمایی روزه قدس شرکت می کنند.

حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در ادامه این نشست با اشاره به اندیشه های امام خمینی(ره) پیرامون مسأله بیداری اسلامی ابراز داشت: امام خمینی(ره) در این اندیشه بود که باید روزی برسد مردم کشور های اسلامی بیدار و علیه نظام های استبدادی خویش قیام کنند.

وی افزود: در برهه کنونی شاهد هستیم که ملت های گوناگون به ویژه عربی بر سر دیکتاتور های مزدور خویش قیام و یکی پس از دیگری آن ها را از حکومت خلع می کنند و به یقین از برکات وجود نظام اسلامی به جهان بشریت است.

گفتنی است در بخش دیگری از نشست مسؤولان دستگاه ها و ارگان ها پیشنهادات و برنامه های خود را برای برگزار باشکوه مراسم روز قدس تشریح دادند./9458/پ203/ب

ارسال نظرات