۰۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۷۸۲۵۸
حجت الاسلام سلیمانی:

حجم بالای خدمت رسانی و خستگی ناپذیری از ویژگی های دولت احمدی‌نژاد است

خبرگزاری رسا ـ عضو تشکل استادان سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم وسعت خدمت رسانی دولت را به گستره همه کشور دانست و گفت: حجم بالای خدمت رسانی و خستگی ناپذیری از ویژگی های این دولت بود.
حجت الاسلام مهدي سليماني اردهالي،عضو تشکل استادان سطح عالي و خارج حوزه علميه قم

حجت الاسلام مهدی سلیمانی اردهالی، عضو تشکل استادان سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در تشریح نقاط قوت و ضعف دولت احمدی نژاد اظهار داشت: حجم بالای خدمت رسانی به ویژه در مناطق محروم و خستگی ناپذیری از ویژگی های این دولت است.

وی خدمت دولت را همه جانبه و به وسعت همه کشور دانست و گفت: این مسأله کاملا محسوس است و هر انسان منصفی اگر به اطراف خود نگاه کند می تواند رد پای خدمات دولت را در هر کوی و برزن و شهری ببیند؛ همه مردم از این خدمات به نیکی یاد می کنند.

امام جمعه موقت مشهد اردهال استفاده نکردن از امتیازاتی که رؤسای جمهور دنیا دارند را از نقاط مثبت دولت احمدی نژاد برشمرد و ابراز داشت: این کار قابل تحسین و تقدیر است؛ بسیار فرق است بین دولتی که به فکر آتیه خود، اطرافیان و تیم همراهش است با کسی که به فکر مردم باشد.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب بر سر دست گرفتن شعار های ارزشی نظام مقدس را یکی از نقاط قوت این دولت دانست و گفت: رییس جمهور جرأت، شجاعت و جسارت داشت تا هم در داخل و هم در سازمان ملل از رسول اکرم(ص)، اهل بیت(ع) و امام زمان(عج) سخن به میان آورد و دفاع جانانه ای از آرمان های امام(ره) کرد.

وی افزود: پیش از این دولت در داخل کشور کم کم وضعیتی را بوجود آوده بودند که گویی نام بردن از شعارهای انقلاب یک مقدار کم رنگ شد و اگر کسی از آنها دم می زد ارزش نبود اما ایشان توانست یاد امام(ره)، انقلاب، ایثار و شهادت را در سطح داخلی و بین المللی زنده کند.

عضو تشکل استادان سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم در تبیین نقاط ضعف دولت احمدی نژاد، گفت: ولایت مداری و مطیع ولایت بودن ایشان در دوره نهم جزو نقاط قوت بود و این مطلب را با بوسیدن دست رهبر معظم انقلاب به همه نشان داد اما در ادامه با زاویه و انحرافی که اطرافیانش ایجاد کردند تبدیل به یک نقطه ضعف شد.

حجت الاسلام سلیمانی با تأکید بر این که ما هرچه داریم از مقاومت، پایمردی، رشادت گذشتگان و رزمندگان اسلام است، بیان داشت: ان شاء الله دولت منتخب اینها را نصب العین خود قرار دهد و با عبرت از گذشته نقاط قوت را دنبال کند تا بتواند روز به روز امید را در دل ملت ایران بیشتر و امید دشمنان را به یأس تبدیل کند و طمع آنها را به این انقلاب کم کند./928/ت302/ج

ارسال نظرات