۲۶ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۷۶۸۴۸
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

بسیج دانشجویی در تفکر جهادی نسل جوان اثرگذار است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که بسیج دانشجویی زمینه ساز ارتقای فکر و فرهنگ نسل جوان است، اظهار داشت: کار انبیای الهی هم در جهت ارتقای فکر مردم و جدا کردن دلها از شیاطین بوده است.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام - امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در دیدار با کارکنان نواحی بسیج دانشجویی این استان، با اشاره به این که بسیج دانشجویی زمینه ساز ارتقای فکر و فرهنگ نسل جوان است، اظهار داشت: کار انبیای الهی هم در جهت ارتقای فکر مردم و جدا کردن دل ها از شیاطین بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام نشان دادن جهت درست به مردم را مهم‎ترین رسالت انبیا دانست و ادامه داد: انبیای الهی برای خداپرست کردن انسان ها نیامدند؛ چرا که خداپرستی فطری و ذاتی است و در وجود انسان ها از بدو تولد وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این که انبیا الهی آمدند تا خدا را به انسان بشناسانند، خاطرنشان کرد: هر کسی بکوشد که به فکرها و دل ها جهت توحیدی دهد، به یقین کار نبوی کرده است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به این که کار انبیا منحصر به خود انبیا نبوده است، ابراز داشت: هیچ زمانی وجود ندارد که زمین بدون حجت خدا باشد، اما این بدان معنا نیست که کار نبوی کار معصوم است؛ همه مؤظفند کار نبوی و جهادی در راستای توحید انجام دهند.

رییس شورای حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که بکوشیم جامعه را توحیدی کنیم، اظهار داشت: این کار سختی است و تلاش شبانه روزی می خواهد؛ از این رو انبیا الهی یکی پس از دیگری سر دادند و کشته شدند و زندان رفتند تا توحید را زنده نگه دارند.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در پایان به مسائل مالی در عرصه فعالیت های فرهنگی اشاره کرد و گفت: متأسفانه امروزه مسائل مالی در عرصه فرهنگی به چشم رکن اصلی دیده می شود که این اشتباه است؛ بنابراین بکوشیم فعالیت های تبلیغی و ارشادیمان به سبب نبود مسائل مالی، روی زمین نماند./9457/پ202/س

ارسال نظرات