۲۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۷۵۸۸۲

اعلام ویژه برنامه‌های صداو سیمای مرکز خوزستان در ماه رمضان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان برنامه های این مرکز در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.
عمران حيدري، مديرکل صدا و سيماي مرکز خوزستان

عمران حیدری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به ویژه برنامه های صدا و سیمای مرکز خوزستان در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: ویژه برنامه های «ضیافت آسمانی، سحرخیزان، کیش مهر و هلال الخیر» از جمله برنامه های هستند که در سحر و افطاری ماه مبارک رمضان مهمان خانه های روزه داران خوزستانی هستند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان اظهار داشت: ویژه برنامه«ضیافت آسمانی» در افطار ماه مبارک رمضان به مدت 60 دقیقه و به تهیه کنندگی محمد لطفی تهیه و از رادیو شهری دزفول پخش خواهد شد.

حیدری به اهداف تولید این برنامه ها در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این برنامه ها با هدف ایجاد فضای معنوی و پرداختن به موضوعات اجتماعی از دیدگاه روایات و آیات قرآنی، بیان فرازهایی از نهج البلاغه، بحث های کارشناسی و مفید، حکایات و قصص قرآن کریم و احکام در سیمای خوزستان تهیه و پخش خواهند شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان با اشاره به پخش برنامه«سحرخیزان»در سحرهای ماه مبارک رمضان، ابراز داشت: «سحرخیزان» ویژه برنامه ای است که در سحرهای ماه مبارک رمضان مهمان با بخش های مختلف از جمله شرح زیارت جامعه کبیره از سوی آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان مهمان خانه های خوزستانی ها است و این برنامه به مدت 60 دقیقه با تهیه کنندگی و نویسندگی محمد منسوجیان و گویندگی مسعود پرموز بر روی آنتن سیمای خوزستان می رود.

حیدری به بخش های مختلف ویژه برنامه«سحرخیزان» اشاره و خاطرنشان کرد: مناجات و راز و نیاز با خداوند متعال، سخنرانی، مناجات سحرگاهی، گزارش های مردمی، تواشیح، دعای سحر و دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان از بخش های مختلف برنامه«سحرخیزان» است.

وی به پخش برنامه«کیش مهر» در افطار ماه مبارک رمضان اشاره کرد و ابراز داشت: «کیش مهر» از دیگر برنامه هایی است که در افطار ماه مبارک رمضان مهمان خانه های روزه داران خوزستانی است که در قالب های جدید و به صورت زنده و با هدف نمایش تأثیرات شگرف زندگی دین محور از طریق معرفی مهمانان ویژه و ارائه الگوهای صحیح زندگی دینی در سیمای خوزستان تهیه شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان خاطرنشان کرد: «کیش مهر»با مدت 45 دقیقه و به تهیه کنندگی سید مسعود موسوی والا بر روی آنتن سیمای خوزستان می رود که این برنامه دینی شامل بخش های لحظه های ناب«خاطرات مردم از ماه مبارک رمضان»، نجوا «فرازهایی از صحیفه سجادیه»، خانه دوست«معرفی فعالیت ‌های مساجد و مباحث کارشناسی است.

حیدری در بخش پایانی سخنانش تصریح کرد: ویژه برنامه«هلال الخیر» از دیگر برنامه هایی است که در ایام ماه مبارک رمضان از سیمای خوزستان پخش می شود که این برنامه به زبان عربی و شامل بخش های کارشناسی، نیایش و دینی و مذهبی خواهد بود./9461/د101/س

ارسال نظرات