۲۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۷۵۸۷۲
نماینده مجلس خبرگان:

انتخابات 24 خرداد طرح دشمن برای ایجاد شبهه در انتخابات را خنثی کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حضور حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد بار دیگر طرح دشمنان برای ایجاد شبهه در انتخابات را خنثی کرد، ادامه داد: انتخابات امسال بار دیگر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات رساند.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، بعد از ظهر امروز در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری و شورا، انتخابات امسال را تجلی حضور ملت ایران در دفاع از آرمان های انقلاب دانست و گفت: مردم کشورمان ثابت کردند که همواره در صحنه حضور دارند.

 

وی با بیان این که حضور حماسی ملت ایران در انتخابات 24 خرداد همه نقشه های دشمنان راخنثی کرد، افزود: با توجه به تلاش های گسترده بدخواهان نظام برای کاهش حضور مردم، اما مردم هوشیار ما حضوری گسترده تر از همیشه داشتند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حضور حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد بار دیگر طرح دشمنان برای ایجاد شبهه در انتخابات را خنثی کرد، ادامه داد: انتخابات امسال بار دیگر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات رساند.

 

حجت الاسلام و المسلمین معلمی با اشاره به این که رسانه های صهیونیستی برای کاهش حضور مردم در پای صندوق های رأی از هر فرصتی استفاده کردند، خاطرنشان کرد: اما ملت ما با هوشمندی مانع از تحقق توطئه دشمنان شدند.

 

امام جمعه قائمشهر ملت ایران را مردمی هوشیار و آگاه دانست و بیان داشت: مردم ما در هر شرایطی پشتیبان نظام و ولایت هستند و اجازه نخواهند داد توطئه های دشمنان عملی شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: تا زمانی که مردم ولایی ایران اسلامی در صحنه حضور دارند نمی تواند کوچک‌ترین خللی در کشور ایجاد کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین معلمی با بیان این که ملت ایران تابع ولایت و رهبری هستند، خاطرنشان کرد: 24 خرداد امسال لبیک ملت به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

 

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی با تدابیر و رهنمودهای خود زمینه ایجاد خلق حماسه سیاسی را فراهم کردند، افزود: در شرایط کنونی مسؤولان باید با وحدت، همدلی و برنامه ریزی مناسب بستر تحقق حماسه اقتصادی را فراهم کنند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انتخابات، عزت نظام و ملت ایران را در برابر هجمه‌های سنگین دشمنان حفظ کرد.

 

وی گفت: دشمن در همه مقاطع در این کشور مأیوس و منفعل شد و ملت و مجریان انتخابات با سربلندی از این عرصه پیروز به در آمدند و دست‌اندرکاران انتخابات نیز برای پاسخ درست به اعتماد مردم عزت یافتند./950/پ202/س

ارسال نظرات