۰۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۱۷۳۹۱۷
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

مدیریت بخشی‌نگر و سیاست‌زده برای کشور تهدید است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری مدیریت بخشی نگر و سیاست زدگی را از تهدیدات مهم در پیشرفت کشور دانست و گفت: تا مزه خدمات به کام مردم چشیده نشود و مردم با جان و دل کارها را لمس نکنند، ارائه گزارش و آمار نه تنها فایده ای ندارد، نتیجه عکس دارد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، امروز در دیدار با کارکنان و مدیران ستادی ادارات کل آب و فاضلاب شهری و روستایی و آب منطقه ای این استان به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب، با بیان این که مسأله آب تنها در صرفه جویی خلاصه نمی شود، اظهار داشت: به یقین باید فرهنگ صرفه جویی در آب میان مردم حاکم شود و این واقعیتی غیر قابل انکار است؛ چرا که در اسلام و روایات نیز توصیه های جدی در این باره صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، مدیریت در مصرف آب را مهمترین و نخستین مسأله در بحث مدیریت منابع طبیعی بیان کرد و ادامه داد: اگر مصرف، توزیع، تولید و بهره وری آب درست مدیریت نشود و برنامه ریزی‌های عالمانه و علمی صورت نگیرد، همواره شاهد بی عدالتی ها در بحث آب خواهیم بود.

رییس شورای حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری مدیریت بخشی نگر در مسأله فرهنگ مصرف آب را یکی از تهدیدات مهم کشور دانست و افزود: اگر می خواهیم مشکل آب در کشور برطرف شود، باید مدیریت جامع بر همه مسائل حاکم شود و از مدیریت های بخش نگری همراه با نگاه سیاسی و اقتدار گونه برخی از استان های بانفوذ در مسأله آب جلوگیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به این که بسیاری از روستاهای استان چهارمحال و بختیاری از این نعمت خدادادی کم بهره هستند و با مشکل بی آبی دست و پنجه نرم می کنند، اظهار داشت: متأسفانه استانی که خود مولد آب است و استان های هم جوار را نیز تغذیه می کند و در ظاهر نباید مشکل آبی داشته باشد اما در تشنگی کامل به سر می برد و آب به درستی در اختیار مردم قرار داده نمی شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری سلامت کاری در تصمیم‌گیری‌ها را بسیار مهم بیان کرد و تصریح کرد: بکوشیم نگاه درست و خداپسندانه بر تصمیم گیری هایمان حاکم شود و به منافع نیازمندان واقعی به آب توجه کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خواستار تشکیل کمیته ویژه ای از مسؤولان و بانفوذان استانی جهت رفع مشکلات مهم استان شد و گفت: تا مزه خدمات به کام مردم چشیده نشود و مردم با جان و دل کارها را لمس نکنند، ارائه گزارشات و آمار نه تنها فایده ای ندارد، بلکه نتیجه عکس دارد./9457/پ203/س

ارسال نظرات