۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۱۷۳۳۴۶
امام جمعه حاجی آباد:

فضای جامعه مهدوی سرشار از نشاط و بالندگی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه حاجی آباد استان هرمزگان، فضای جامعه مهدوی را فضایی سرشار از نشاط و بالندگی توصیف کرد و گفت: در زمان غیبت مردم سالاری دینی در جامعه تنها با وجود رهبری شایسته و فقیهی عادل همچون رهبر فرزانه انقلاب حاصل شده است تا به لطف خدا زمینه ساز حکومت حضرت مهدی (عج) باشد.
امام زمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام روح اله مختاری، امام جمعه حاجی آباد استان هرمزگان شب گذشته در مراسم جشن میلاد امام زمان (عج) حسینیه عبدیاء دامغان گسترش فرهنگ مهدویت را یک وظیفه عمومی و موجب بیمه شدن جامعه عنوان کرد.

وی با قدردانی از اظهار ارادت زاید الوصف مردم ولایتمدار ایران اسلامی در شب و روز نیمه شعبان، به حضرت ولی عصر (عج) گفت: احیا کنندگان نیمه شعبان منتظران واقعی ظهور هستند که در دوران غیبت قلب مهدی موعود (عج) را شاد می کنند.

امام جمعه حاجی آباد تاکید کرد: باید فلسفه انتظار را بیش از گذشته در جامعه دینی و اسلامی مورد توجه قرار دهیم و در راه گسترش فرهنگ با ارزش مهدویت از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

حجت الاسلام مختاری، فضای جامعه مهدوی را فضایی سرشار از نشاط و بالندگی توصیف کرد و افزود: در زمان غیبت مردم سالاری دینی در جامعه تنها با وجود رهبری شایسته و فقیهی عادل همچون رهبر فرزانه انقلاب حاصل شده است تا به لطف خدا زمینه ساز حکومت حضرت مهدی (عج) باشد.

 وی نیمه شعبان را برترین عید شیعیان برشمرد و افزود: برپایی جشن های این ایام به نحو شایسته تنها یک برنامه شاد فرهنگی نیست بلکه اعلام حضور و عرض ارادت به محضر قائم آل محمد (عج) است.

حجت الاسلام مختاری، ماه شعبان را گرامی ترین ماه ها عنوان کرد و اظهار داشت: ولادت برترین و خاص ترین بندگان خدا در این ماه اتفاق افتاده است باید دقایق ماه رسول خدا را ارج بنهیم  و با شعبانی شایسته خود را لایق  حضور در میهمانی خدا نماییم./938 /پ203/ع

ارسال نظرات