۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۷۲۸۵۲
آیت الله طبرسی:

رییس جمهور منتخب از همه ظرفیت‎ها جهت خلق حماسه اقتصادی استفاده کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به انتخاب حجت الاسلام روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب ملت ایران، گفت: آقای روحانی باید از همه ظرفیت ها در کشور به منظور رفع مشکلات و توسعه کشور بهره گیرد.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های امروز نماز جمعه مرکز استان با تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در 24 خرداد، گفت: آن حضور بی نظیر را نمی توان با هیچ زبان و قلمی بیان کرد.

 

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی در جمعه هفته گذشته حقیقتاً یک حماسه عظیم خلق کردند، افزود: آن حماسه شگفت انگیز همه دنیا را به تحیر وا داشت.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی همه توان خود را در جهت مخدوش کردن انتخابات 24 خرداد به کار گرفته بودند، گفت: اما ملت هوشمند و با بصیرت کشورمان با لبیک به ندای رهبرمعظم انقلاب اسلامی بار دیگر همه دنیا را مبهوت حضور خود کردند.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که تلاش دشمن برای حضور کمرنگ ملت ایران در پای صندوق های رأی با شکست مواجه شد، گفت: بدخواهان نظام باید بدانند که ملت ایران اسلامی هیچ گاه نظام، انقلاب و رهبری را تنها نخواهند گذاشت و همواره پشتیبان نظام خواهند ماند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مردم کشورمان پشتیبان حقیقی نظام و انقلاب هستند، گفت: غربی ها تصور می کردند با تشدید تحریم ها می تواند مانع از حضور مردم پای صندوق های رأی شوند.

 

امام جمعه ساری با بیان این که حضور ملت بزرگ ایران در پای صندوق های رأی رسانه های بیگانه را برای همیشه ناامید کرد، گفت: رسانه های صهیونیستی پس از حضورحماسی ملت ایران در پای صندوق های رأی دیگر حرفی برای گفتن ندارند.

 

وی خلق حماسه مردم کشورمان در جمعه هفته گذشته را مدیون رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با تدابیر هوشمندانه خود زمینه را برای خلق یک حماسه تاریخی فراهم کردند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با اشاره به انتخاب حجت الاسلام روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب ملت ایران، گفت: آقای روحانی باید از همه ظرفیت ها در کشور به منظور رفع مشکلات و توسعه کشور بهره گیرد.

 

وی بر ضرورت حفظ روحیه وحدت و همدلی در کشور از سوی رییس جمهور منتخب تأکید کرد و افزود: امروز مهم ترین مطالبه مردم رفع مشکلات اقتصادی کشور است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که دشمن همواره در پی ایجاد اختلاف و تفرقه میان مردم و مسؤولان بوده و است، گفت: مسؤولان کشور باید مراقب باشند تا خدای ناکرده زمینه شادی دشمنان را فراهم نکنند.

 

وی با بیان این که امروز زمان تحقق حماسه اقتصادی است، گفت: همه گروه ها به ویژه مردم باید رییس جمهور منتخب را در خلق حماسه اقتصادی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی یاری دهند.

 

آیت الله طبرسی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک در پیش بودن ایام نیمه شعبان، بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های نیمه شعبان تأکید کرد.

 

وی با تأکید براین که منتظران ظهور مهدی موعود باید خصوصیات ولایی ایشان را در جامعه تقویت کنند و در پیروی از رهبری عظیم الشان جهان اسلام اهتمام داشته باشند، گفت: باید از همه ظرفیت ها در جهت نهادینه سازی فرهنگ مهدویت و انتظار در جامعه بهره گرفته شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، گفت: شهید بهشتی یکی از شخصیت های اثرگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که باید نقش و جایگاه این روحانی انقلابی و یار امام راحل بیشتر برای جامعه تبیین شود.

 

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دستگاه قضایی کشور، خواستار ارائه عملکرد و تبیین اقدامات صورت گرفته از سوی این مجموعه اثر گذار به جامعه شد./950/پ201/ب

ارسال نظرات