۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۱۷۲۸۴۵
امام جمعه آمل:

انتخابات 24 خرداد دنیا را حیرت زده کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که انتخابات 24 خرداد دنیا را حیران کرده است، گفت: خداوند منان چنین اتحاد و انسجام ارزنده ای را به ما داده است که باید نسبت به آن شاکر باشیم.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان با بیان این که انسان باید درصدد کسب تقوای والا و ارزنده ای در خود باشد، گفت: تقوا درجات گسترده ای دارد که انسان باید در تلاش باشد تا به بهترین مراتب دست یابد.

 

وی با اشاره به این که قرآن کریم دستور عمومی برای امت اسلامی صادر کرده است که وحدت داشته باشید، بیان داشت: وحدت عامل سعادت و پیروزی است که در هر جایی وحدت باشد حق با آن جا خواهد بود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که امت اسلامی باید در راستای وحدت تلاش کنند که عاملی ارزنده برای نجات است، ادامه داد: حق همیشه پیروز و سربلند است که باید در تلاش باشیم تا اتحاد و انسجام کاملی در بین ما وجود داشته باشد.

 

امام جمعه آمل با بیان این که انسان نباید در انجام اعمال به آن گونه ای که خودش دوست دارد عمل کند، گفت: انسان همیشه باید در تلاش باشد تا بر تقوا و ایمان خود نسبت به خداوند منان بیافزاید.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که مسلمان واقعی باید خود را در فضایی قرار دهد که بتواند نجات بخش باشد، بیان داشت: امام حسین(ع) سفینه نجات است که باید اهتمام ما در این باشد که خود را به حضرت وصل کنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر باید به نحو ارزنده ای در جامعه وجود داشته باشد، گفت: انسان باید دیگران را به راستی و درستی دعوت کرده و همگان را به اجرای تعالیم دینی دعوت کند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که امر به معروف و نهی از منکر باید شرایط خاص خود را داشته باشد، خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید باشد تا جامعه به سمت تباهی و بی بند و باری نرود و همه ما مسلمان هستیم که باید در تلاش باشیم تا نسل جوان خود را نجات دهیم.

 

امام جمعه آمل در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که انتخابات 24 خرداد دنیا را حیران کرده است، گفت: خداوند منان چنین اتحاد و انسجام ارزنده ای را به ما داده است که باید نسبت به آن شاکر باشیم.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخابات 24 خرداد محقق شد، بیان داشت: به آقای روحانی تبریک عرض می کنیم و امیدواریم که ایشان به وظیفه الهی و انسانی خود عمل کند و ما هم برای ایشان از درگاه ایزد منان آرزوی توفیق داریم.

 

وی با اشاره به این که ملت ایران به نحو زیبایی در انتخابات 24 خرداد حماسه آفریدند که همگان شگفت زده شدند، بیان داشت: دشمنان می گفتند ملت ایران از نظام خود برگشت و با وجود گرانی ها پای صندوق های رای نمی آیند ولی مردم ما پاسخ مناسبی را با حضور حماسی خود به دشمنان دادند./950/پ201/ب

ارسال نظرات