۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۷۲۸۴۰
مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران تأکید کرد؛

ضرورت پرهیز از نگاه سطحی نسبت به مسأله مهدویت و انتظار

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل بنیاد مهدویت مازندران بر ضرورت پرهیز از نگاه سطحی نسبت به مسأله مهدویت و انتظار تأکید کرد و گفت: نگاه به موضوع مهدویت باید عمیق و دقیق باشد.
 حجت الاسلام محمدرضا نصوري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری، مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران امروز در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه مرکز استان با بیان اندیشه مهدویت به دلیل دارا بودن ویژگی‌های منحصر به فرد، یکی از توانمند‌ترین عوامل رشد جامعه دینی ما است، گفت: ‌گسترش این فرهنگ نورانی، سبب رشد و بالندگی هر چه بیشتر جامعه و حفظ آن از تباهی ها است.

 

وی فرهنگ مهدویت را نسخه تعالی بخش بشر امروز دانست و خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت ها در جهت جهانی سازی این فرهنگ اصیل بهره گرفت.

 

مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران، اندیشه مهدویت را نجات بخش بشر از جهالت و نادانی دانست و گفت: دوری بشر از این اندیشه پولادین آنها را به ورطه نابودی نزدیک کرده است.

 

وی پاسداشت اندیشه مهدویت را یکی از رسالت های مهم‌ منتظران در عصر غیبت دانست و تصریح کرد: باید از اندیشه ارزشمند مهدویت به خوبی حفاظت و صیانت شود.

 

مدیر عامل بنیاد مهدویت مازندران خاطرنشان کرد: متولیان علمی و فرهنگی باید جدیت بیشتری در تقویت و مشارکت ترویج و تعمیق فرهنگ مهدوی از خود نشان دهند.

 

حجت الاسلام نصوری با بیان این که باید امام زمان(عج) را حاکم بر همه امور زندگی خود بدانیم، افزود: نباید تنها در زمان بروز مشکلات و گرفتاری ها به فکر حضرت ولی عصر(عج) باشیم.

 

وی مهدویت را تنها راه نجات بشریت دانست و تصریح کرد: اگر به دنبال سعادت و کمال حقیقی هستیم باید به این فرهنگ ناب دینی تکیه زنیم.

 

حجت الاسلام نصوری در ادامه سخنان خود به برخی رواج خرافه ها در خصوص ظهور امام (عج) اشاره کرد و عامل ترویج این گونه خرافه ها را نبود علم و معرفت دانست و اظهار داشت: هر جا که علم و معرفت نباشد به حتم شاهد رواج خرافه و بدعت هستیم.

 

مدیرعامل بنیاد مهدویت مازندران بر ضرورت پرهیز از نگاه سطحی نسبت به مسأله مهدویت و انتظار تأکید کرد و گفت: نگاه به موضوع مهدویت باید عمیق و دقیق باشد.

 

وی در ادامه سخنان خود انقلاب اسلامی ایران را احیاء کننده فرهنگ مهدویت دانست و تصریح کرد: به برکت پیروزی انقلاب و وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد گسترش و ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار در جامعه هستیم که باید بیشتر تقویت شود.

 

حجت الاسلام نصوری محبت و معرفت نسبت به امام زمان(عج) از سوی مردم را مهم ارزیابی کرد و گفت: باید در همه حال امام خود را مورد توجه قرار دهیم نه این که تنها نیمه شعبان و روز جمعه به فکر آن حضرت بیفتیم./950/پ202/ب

ارسال نظرات