۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۳
کد خبر: ۱۷۲۶۰۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

انتخاب حجت‌الاسلام روحانی نشان‌دهنده اعتقاد مردم به روحانیت است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم انتخاب حجت‌الاسلام روحانی را نشان دهنده اعتقاد و اعتماد مردم به روحانیت دانست و گفت: مردم احساس می‌کنند پناهگاه اصلی آنها روحانیت است.
حجت‌الاسلام عباس اسکندري
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام عباس اسکندری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در جلسه پرسنلی این اداره کل، خلق حماسه سیاسی در انتخابات را به رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید و امت اسلام تبریک گفت و افزود: این حماسه که مقام معظم رهبری در پیام نوروزی نوید آن را داده بودند در 24 خرداد به وقوع پیوست که این حرکت سبب شد دوستداران انقلاب در هر کجای عالم که هستند خوشحال و دشمنان انقلاب غصه‌دار شوند.
وی اضافه کرد: باید قدر این مردم را دانست، مردمی که همه سختی‌ها و فشارها را نادیده گرفتند و به موقعیت و شرایط کشورشان توجه کرده و از فرمایشات مقام معظم رهبری تبعیت کردند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تأکید کرد: باید افتخار کرد که در زمانی زندگی می‌کنیم که رهبر هوشمند و فداکار و نیز چنین مردم خوب، آگاه و زمان‌شناس داریم.
حجت‌الاسلام اسکندری خدمت به مردم را افتخار بزرگی برای مسؤولان دانست و با تبریک انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحانی به عنوان رییس‌جمهور آینده اظهار داشت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری فردی را انتخاب کردند، که همه از این انتخاب خوشحال شدند چون فردی انتخاب شده که بر اساس شعاری که داده، از افراط و تفریط به دور است.
وی با بیان این‌که شعار اصلی و محوری رییس‌جمهور آینده، اعتدال است گفت: همگان از افراط و تفریط خسته شدند، چرا که افراط‌گری‌ها هیچ وقت برای کشور و مردم هیچ سودی نداشته و ندارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، اعتدال را نیاز جامعه دانست و خاطرنشان کرد: همه باید از این افراط و تفریط‌ها فاصله گرفته و طریق اعتدال را در پیش بگیرند.
حجت‌الاسلام اسکندری به برخی ویژگی‌های حجت‌الاسلام روحانی اشاره کرد و افزود: رییس‌جمهور آینده، سال‌هاست نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی و مورد اعتماد ایشان است و تا حالا در هیچ حادثه افراط گری حضور نداشته و خط اعتدال را دنبال کرده است، وی در زمان حضرت امام همراه ایشان بوده و بعد از امام بزرگوار نیز همراه مقام معظم رهبری بوده و هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم انتخاب حجت‌الاسلام روحانی را نشان‌دهنده اعتقاد مردم به روحانیت دانست و تأکید کرد: حجت‌الاسلام روحانی فرزند حوزه و دانشگاه است و با وجود همه مشکلات و تهمت‌ها و تهدیدهایی که دشمنان در این سی و چند سال علیه نظام و روحانیت داشتند، مردم به یک شخصیت روحانی رأی دادند چرا که احساس می‌کنند پناهگاه اصلی آنها روحانیت است./907/د102/ی
ارسال نظرات