۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۷۲۳۵۴
استاد حوزه علمیه زنجان:

اجرای عدالت قدردانی خوبی از ملت حماسه‌ساز ایران است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله حسینی زنجانی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد نشانگر احساس مسؤولیت آنها در برابر آینده کشورشان است و مسؤولان باید با اجرای عدالت اجتماعی قدردان آنها باشند.
انتخابات

آیت الله سید محمد حسینی زنجانی، استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه زنجان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد اظهار داشت: روشن و واضح بود که مردم حضور گسترده ای در این انتخابات داشتند و این نشانگر احساس مسؤولیت مردم در برابر مسائل مملکتی و آینده کشور است که شایسته قدردانی ویژه است.


وی در ادامه با بیان وظایف مسؤولان در برابر این حضور گسترده مردم افزود: همان گونه که مردم احساس وظیفه کرده و مشارکت حداکثری خود را نشان دادند، طبیعی است که مسؤولان هم در برابر این حماسه بزرگ سیاسی در انجام وظایف مشروحه و اجرای عدالت و رضایت مندی مردم کوشش کنند.


آیت الله حسینی زنجانی در ادامه با اشاره به بازتاب جهانی حماسه اخیر مردم تصریح کرد: بازتاب جهانی این حرکت مردمی برای جهانیان یک حرکت نو در مردم سالاری دینی است و من فکر نمی کنم در کشورهای غربی که داعیه دار دموکراسی هستند؛ حضور گسترده مردم به این شکل که در ایران است، عملی شود.

استا اخلاق حوزه علمیه تصریح کرد: حضور 70 درصدی در واقع حضوری بسیار قوی و سازنده است؛ بنابر این ما باید قدر این نعمت را گرامی داشته و با اجرای قانون و عدالت اجتماعی سپاس این حرکت مردمی را به جا آوریم./ 949/ت302/س

ارسال نظرات