۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۷۲۳۴۸
نمایند مجلس خبرگان رهبری:

خلق حماسه سیاسی مدیون درایت رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری، خلق حماسه سیاسی ملت ایران در رزو 24 خرداد را مدیون هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست وتصریح کرد: مقام معظم رهبری زمینه خلق این حماسه عظیم را در کشور فراهم کردند.
نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی فقیه در قزوین، امروز در دیدار اعضای هیأت های اجرایی انتخابات استان به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی اشاره کرد و گفت: این حضور حماسی بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و بدخواهان نظام را شگفت‌زده کرد.

 

وی با بیان این که دشمنان تصور می کردند که با تشدید تحریم ها می توانند موجب حضور کمرنگ ملت ایران در انتخابات شوند، خاطرنشان کرد:  اما ملت ایران اسلامی نشان دادند که علیرغم همه مشکلات همچنان پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری  با بیان این که دشمن همه توان خود را در جهت حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رأی به کار گرفت، گفت: اما ملت هوشمند ایران اسلامی با خلق حماسه ای عظیم و بی نظیر دشمنان را ناکام گذاشتند.

 

آیت الله باریک بین با بیان این که دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی همچنان در شوک حضور ملت ایران در پای صندوق های رأی هستند، ادامه داد: تلاش دشمن برای دلسرد کردن مردم نسبت به نظام اسلامی بی فایده بوده است.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خلق حماسه سیاسی ملت ایران در رزو 24 خرداد را مدیون هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و با بیان این که رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت و هوشیاری موجب خلق حماسه بزرگ ملت ایران در 24 خرداد شد، تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی با رهنمودهای بموقعی که به مردم و کاندیدای ریاست جمهوری دادند نقش بسیار مهم و حائز اهمیتی در خلق این حماسه عظیم داشتند.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مردم کشورمان با این حضور شگفت انگیز خود بار دیگر عزت و عظمت نظام را در عرصه بین المللی ارتقا بخشیدند، خاطرنشان کرد: امروز جایگاه ایران اسلامی در جهان یک جایگاه رفیع و حائز اهمیت است.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین در ادامه سخنان خود با قدردانی از  اعضای هیأت های اجرایی انتخابات به منظور فراهم کردن زمینه برگزاری یک انتخابات پرشور و حداکثری، گفت: نقش اعضای هیأت اجرایی در امانت داری آرای مردم بسیار حائز اهمیت بوده است.

 

آیت الله باریک بین همچنین به نقش رسانه های ملی در برگزاری باشکوه انتخابات اشاره کرد و گفت: خوشبختانه صدا وسیما با برگزاری مناظره های مناسب زمینه ای را برای ارائه برنامه های کاندیدا به مردم و همچنین حضور حداکثری مردم را فراهم کرد./950/پ203/س

ارسال نظرات