۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۱۷۲۳۲۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

حماسه 24 خرداد بی‎تأثیر بودن تحریم ها را به اثبات رساند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حضور حماسی ملت بزرگ ایران در 24 خرداد نشان داد که تحریم ها تأثیری در اراده ملت نخواهد داشت.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی‌نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با تبریک خلق حماسه عظیم ملت ایران در روز 24 خرداد، گفت: این حماسه بی نظیر همه دنیا را به تحیر وا داشته است.

 

وی با بیان این که دشمنان نظام فکر نمی کردند ملت ایران این بار نیز حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند، خاطرنشان کرد: این حضور نشان داد که مردم کشورمان هوشیارتر از هر زمان دیگری در صحنه حضور دارند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که حضور حماسی ملت بزرگ ایران در 24 خرداد نشان داد که تحریم ها تأثیری در اراده ملت نخواهد داشت، تصریح کرد: دشمنان نظام با تشدید تحریم ها تلاش کردند تا مردم را نسبت به نظام دلسرد کنند تا زمینه ای را برای حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رأی فراهم کنند، اما مردم ما با هوشیاری و بصیرت خود از نقشه شوم دشمن با خبر شدند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد، 24 خرداد را تجلی وحدت و همبستگی ملت ایران در برابر نظام سلطه دانست و گفت: این حضور بی نظیر بار دیگر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در عرصه جهانی نشان داد.

 

وی با بیان این که تحریم های یک جانبه غرب علیه ملت بزرگ ایران فرصتی را برای رشد و پیشرفت همه جانبه کشورمان در عرصه های مختلف فراهم کرده است، ادامه داد: دشمن فکر می کرد با این تحریم ها می تواند در اراده و اهداف بزرگ ملت ایران خللی ایجاد کند که این گونه نشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که تحریم ها تنها رسوایی را برای غربی ها به ارمغان آورد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ملت ایران با تکیه بر توان داخلی توانست از اثرگذاری تحریم ها در امور داخلی کشور بکاهد و این تهدیدها را به فرصت مناسبی برای تقویت و رشد داخلی کشور فراهم کرد.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که دشمنان همچنان در شوک حضور حماسه سیاسی ملت ایران در 24 خرداد قرار دارند، تصریح کرد: رسانه های صهیونیستی که تا قبل از انتخابات همه توان خود را برای حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رأی به کار گرفتند امروز سکوت کرده اند و این نشان دهنده اثرگذاری حضور بی نظیر ملت ایران است.

 

وی ادامه داد: یکی از پیام هایی که این حماسه کم‎ نظیر برای دشمنان ایران اسلامی داشت این بود که مردم ایران با دشمنان خود دشمن و با دوستان خود دوست‎ تر از هر دوستی است و نسبت به انقلاب و رهبر خود وفادار و مطیع است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که هرگونه تلاش نظام سلطه برای ناامید کردن مردم از نظام بیهوده است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران عاشق و دلداده نظام و رهبری هستند و هیچ گاه تحت تأثیر القائات دشمنان و بدخواهان نظام قرار نخواهند گرفت.

 

وی افزود: در این حماسه بزرگ مردم به دشمن آموختند که هرگونه چشم طمع را نسبت به این نظام و کشور نداشته باشند و دشمن بداند که سرنوشت این کشور تنها به دست مردم خود رقم خواهد خورد.

 

حجت الاسلام ولی نژاد افزود: در حماسه سیاسی 24 خرداد، مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار ایران اسلامی به جهانیان اعلام کردند که هرگونه تلاش بیگانگان برای نا‎امید کردن مردم از نظام بیهوده است و این مردم نظام و انقلاب را با هیچ چیز معامله نخواهند کرد.

 

وی ابراز داشت: مردم ما همانند روزهای گذشته و صحنه های حماسی دیگر این پیام را به جهانیان مخابره کردند که با اشاره رهبر معظم انقلاب خود در صحنه حاضر خواهند شد و گوش به فرمان رهبری نظام توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد با خلق حماسه سیاسی وظیفه مسؤولان از گذشته سنگین‎ تر شده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: مردم با انتخاب یک شخصیت علمی، سیاسی و دینی و با حفظ و احترام به کاندیداهای دیگر حجت الاسلام روحانی را شایسته پرچم‌داری خدمت به این مردم دانسته و او را برای سکانداری مهم‎ترین مقام اجرایی کشور انتخاب کردند.

 

وی ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای دکتر حسن روحانی، رییس جمهور منتخب مردم اعلام کرد: مردم در 24 خرداد حماسه سیاسی را به نحو احسن رقم زدند و امروز نوبت دولت و مسؤولان بلندپایه نظام است که در خلق حماسه اقتصادی پیش‎گام باشند و به نوعی با خلق حماسه سیاسی باشکوه وظیفه مسؤولان از گذشته سنگین‎تر و حساس‎تر شده است./950/ت302/ب

ارسال نظرات