۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۷۲۲۶۸
نماینده مجلس خبرگان:

انتخابات امسال جلوه اخلاق‌مداری طرفداران نامزدها بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که یکی از نمونه‌های مهم اخلاق مداری در این دوره از انتخابات در میان کاندیداها و طرفداران آنها به وضوح مشاهده شد، ادامه داد: رعایت مسائل اخلاقی به یک اقدام فراموش ناشدنی برای ملت ایران مبدل شده است.
آيت الله باريک بين، نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی فقیه در قزوین، امروز دیدار جمعی از اعضای ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام حسن روحانی که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، با تقدیر از حضور بی نظیر ملت بزرگ ایران در خلق حماسه ای عظیم 24 خرداد، گفت: این حضور حداکثری پاسخی کوبنده به همه مخالفان و بدخواهان نظام اسلامی بود.

 

آیت الله باریک بین با اشاره به این که امروز این حکومت اسلامی را مدیون تلاش های علمای بزرگی همچون امام راحل هستیم، گفت: این بزرگان همواره در مسیر قرآن و عترت گام برداشتند.

 

وی با بیان این که امروز همه ما وظیفه صیانت از انقلاب اسلامی را داریم، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا این انقلاب را در نهایت به صاحب اصلی آن تحویل دهیم.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که حجت الاسلام روحانی خدمات اثرگذاری در نظام انجام دادند، گفت: امیدواریم رییس جمهور منتخب با سعه صدر و همچنین بهره‌گیری از توان نیروهای متخصص و توانمند زمینه پیشرفت و توسعه نظام را هموارتر کند.

 

امام جمعه قزوین با بیان این که همه باید رییس جمهور منتخب را یاری کنند، گفت: رییس جمهور منتخب نیز باید از همه ظرفیت های کشور بهره گیرد.

 

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران بار دیگر حقانیت نظام اسلامی را به جهانیان به اثبات رساندند، خاطرنشان کرد: مردم هوشمند ایران اسلامی نشان دادند که همچنان پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مردم کشورمان 24 خرداد پاسخ دندان شکنی به دشمنان نظام اسلامی دادند، ادامه داد: این حضور بی نظیر در تاریخ نظام اسلامی به ثبت خواهد رسید.

 

آیت الله باریک بین با بیان این که دشمنان نظام همه توان خود را در جهت حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رأی به کار گرفته بودند، ادامه داد: این حضور حماسی نشان داد که مردم هیچ گاه به حرف های دشمنان و بدخواهان نظام توجهی ندارند.

 

امام جمعه قزوین با بیان این که مردم کشورمان با خلق حماسه ای عظیم به دنیا ثابت کردند که پای عهد خود با نظام، انقلاب، امام و رهبری معظم هستند، ادامه داد: این حضور با معنا بهترین پاسخ برای دشمنان بود.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین در بخش دیگری از سخنان خود رعایت مسائل اخلاقی در میان کاندیداها در ایام تبلیغات را قابل تقدیر دانست و گفت: خوشبختانه نامزدهای محترم در ایام تبلیغات انتخاباتی و مناظره‌ها رعایت اصول اخلاقی را مورد توجه قرار داده بودند.

 

وی با بیان این که یکی از نمونه های مهم اخلاق مداری در این دوره از انتخابات در میان کاندیداها و طرفداران آنها به وضوح مشاهده شد، ادامه داد: رعایت مسائل اخلاقی به یک اقدام فراموش ناشدنی برای ملت ایران مبدل شده است./950/پ202/س

ارسال نظرات