۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۷۲۲۱۲
نماینده ولی فقیه در سپاه آمل:

انتخابات 24 خرداد مظهر همبستگی و وحدت ملت ایران بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه آمل با تاکید بر این که انتخابات 24 خرداد مظهر همبستگی و وحدت ملت ایران بود، بیان داشت: مردم ایران در کنار یکدیگر و با حضور اقشار مختلف در پای صندوق های رای حضور پیدا کردند که در این انتخابات به درستی وفاداری خود به آرمان های انقلاب را به همگان نشان دادند.
نماينده ولي فقيه در سپاه آمل

حجت الاسلام حسین محمدیان، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با بیان این که ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی توانستند با حضور ارزنده خود زمینه تحقق حماسه ای ماندگار و بزرگ را رقم بزنند، گفت: ملت ایران با درکی درست از موقعیت زمانی که جمهوری اسلامی در آن قرار دارد به درستی در صحنه حاضر شدند.

 

وی با تاکید بر این که انتخابات 24 خرداد مظهر همبستگی و وحدت ملت ایران بود، بیان داشت: مردم ایران در کنار یکدیگر و با حضور اقشار مختلف در پای صندوق های رای حضور پیدا کردند که در این انتخابات به درستی وفاداری خود به آرمان های انقلاب را به همگان نشان دادند.

 

حجت الاسلام محمدیان با بیان این که مردم ایران با احساس مسؤولیتی ارزنده در پای صندوق های رای حضور پیدا کرده و از این امتحان الهی با موفقیت بیرون آمدند، ادامه داد: مردم دین دار ایران اسلامی با احساس تکلیفی شایسته در انتخابات 24 خرداد حضور پیدا کردند.

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با تاکید بر این که حضور مردم در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی سرنوشت ساز بوده است، بیان داشت: مردم بزرگوار ایران اسلامی هر زمانی که نیاز به حضور آنان بوده است با بصیرت و آگاهی در میدان های مختلف حضور داشته اند.

 

وی با اشاره به تلاش گسترده دشمنان به منظور تضعیف حضور مردمی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: رسانه های وابسته به ایادی استکبار جهانی از همه تلاش خود بهره گرفتند تا مردم در پای صندوق های رای حضور پیدا نکنند.

 

حجت الاسلام محمدیان با بیان این که ملت ایران با حضور خود در پای صندوق های رای زمینه خنثی شدن نقشه های دشمنان را فراهم کردند، ادامه داد: ملت ایران به دشمنان نشان دادند که تحریم ها و تهدیدهای آنان تاثیری در اراده والای این ملت ندارد.

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل با تاکید بر این که دشمنان با همه ابزار خود وارد میدان شده و خواستند به نظام اسلامی ما ضربه بزنند، خاطرنشان کرد: ملت ولایت مدار ایران اسلامی با حضور گسترده خود نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده و پاسخ درستی را به آن دادند./950/ت303/ب

ارسال نظرات