۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۱۷۲۱۴۰
نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد منطقه سه:

بصیرت، هوشیاری و احساس مسؤولیت مردم در حماسه سیاسی مشهود بود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل با بیان این که 24 خرداد صحنه رویارویی ملت ایران با دشمنانش بود، ادامه داد: با مدیریت راهبردی این صحنه از سوی رهبر انقلاب جهانیان شاهد حماسه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بودند.
نماينده ولي فقيه در دانشگاه آزاد منطقه سه

 حجت الاسلام حسین ابراهیمیان، استاد حوزه علمیه بابل، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری گفت: جمهوری اسلامی ایران نمادی از دینداری و مردم سالاری است، این نماد و تجلی افتخار برای نظام است.

 

وی با بیان این که همه تلاش دشمنان تا قبل از برگزاری انتخابات به حاشیه کشاندن این حرکت بزرگ بود، افزود: این نوع برخورد برای ملت ما یک امر عادی است و همه دنیا دیدند که ملت بزرگ ایران با مشارکت و حضور حماسی خود در پای صندوق های رأی  نماد مهم دموکراسی، مردم سالاری وآزادی را منصه ظهور رساندند.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد منطقه سه کشور بصیرت‌ را یکی از راه های مهم تجلی و تحقق حماسه‌ی سیاسی دانست و ادامه داد: ملت هوشمند و آگاه ایران اسلامی با همین بصیرت خود توانستند حماسه ای تاریخی و بی نظیر خلق کنند.

 

حجت الاسلام ابراهیمیان ادامه داد: ملت بزرگ ایران با نشاط،هوشمندی، شناخت شرایط داخلی و خارجی، پیروی محض از رهبر معظم انقلاب اسلامی وهمچنین تبعیت از قانون توانستند حماسه ای تاریخی را خلق کنند.

 

استاد حوزه علمیه بابل با بیان این که از نگاه امام خمینی(ره)‌‌ انتخابات یکی از عرصه‌های مهم نبرد با استکبار و دشمنان داخلی و منطقه‌ای و جهانی اسلام و ایران است، ادامه داد: امام راحل در تشویق مردم به شرکت در انتخابات از ادبیات ویژه حماسی و رزمی‌ نیز بهره می‌گرفتند که ملت بزرگ ایران اسلامی بار دیگر این حضور حماسی خود روح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را نیز شاد کردند.

 

وی با بیان این که میزان حضور حماسی و بی نظیر مردم به شرکت در انتخابات نشان دهنده بصیرت، هوشیاری و احساس مسؤولیت آنها در جامعه داشت، ادامه داد: به حتم دشمنان نظام محو این حضور بی نظیر ملت بوده اند.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد منطقه آزاد کشور، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خلق حماسه سیاسی را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: همه ما این حضور بی نظیر را مدیون رهنمودهای رهبری نظام می دانیم.

 

حجت الاسلام ابراهیمیان حضور مردم در پای صندوق های رأی فراتر از حماسه دانست و تصریح کرد: این حضور بی نظیر مردم کشورمان در آزمون 24 خرداد، بار دیگر اعتماد آنها را به نظام اسلامی نشان داد.

 

وی با بیان این که حضور مردم در پای صندوق های رای در تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، تصریح کرد: دولت آتی باید در راستای حل مسائل کلانی همانند اقتصاد، سرمایه گذاری، اشتغال، تولید و سیاست خارجی کشور حرکت کرد.

 

استاد حوزه علمیه بابل، ملت ایران را پیروز اصلی این دوره از انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: به حتم آمریکا و رژیم صهیونیستی شکست خورده این حضور ملت بزرگ ایران هستند.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد منطقه سه کشور با بیان این که ملت ایران با این حضور حماسی تبعیت خود از رهبر معظم انقلاب اسلامی در خلق حماسه سیاسی را به دنیا نشان دادند، گفت: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری امسال با عنوان سال حماسه سیاسی و سیاسی اقتصادی زمینه ای را برای این حضور بی نظیر ملت ایران فراهم کردند.

 

حجت الاسلام ابراهیمیان با بیان این که 24 خرداد صحنه رویارویی ملت ایران با دشمنانش بود، ادامه داد: با مدیریت راهبردی این صحنه از سوی مقام معظم رهبری، جهانیان شاهد حماسه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بودند.

 

استاد حوزه علمیه بابل، 24 خرداد را روز مانور اقتدار ملت ایران اسلامی در دفاع از آرمان های انقلاب دانست و گفت: مردم کشورما ثابت کردند که با عهد خود با نظام و انقلاب پایبند هستند.

 

وی با بیان این که ملت ایران پیوند مستحکمی با ولایت و رهبری دارند، خاطرنشان کرد: افزون بر حضور حداکثری بار دیگر سالم بودن سازوکارهای انتخاباتی نیز در این دوره به اثبات رسید./950/ت302/س

ارسال نظرات