۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۱۷۱۹۷۱
مدیر کل فرهنگ و ارشاد مازندران:

حضور ملت ایران در انتخابات آگاهانه، توأم با شور و شعور بالای سیاسی بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حضور ملت ایران در پای صندوق های رأی را آگاهانه، توأم با شور و شعور بالای سیاسی دانست و تصریح کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی به دنیا نشان دادند که هیچ گاه تحت القائات منفی دشمنان و بدخواهان نظام قرار نخواهند گرفت.
حجت‌الاسلام عباسعلي ابراهيمي، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، در جمع خبرنگاران با تجلیل از حضور حماسی ملت بزرگ ایران در انتخابات 24 خرداد، گفت: این حضور حماسی نشان داد ملت هوشمند و با بصیرت ایران اسلامی برای تثبیت نظام اسلامی هیچ تردیدی به خود راه نخواهند داد.

 

وی با بیان این که دشمن همه توان خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات به کار گرفت، خاطرنشان کرد: همه تلاش رسانه های غربی این بود که نشان دهد ملت ایران از انقلاب و نظام اسلامی دلسرد شده اند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی خواسته رهبری نظام در تحقق حماسه سیاسی به بهترین نحو ممکن عملی کردند، ادامه داد: مردم ما نشان دادند پیرو حقیقی ولایت هستند و در راه ولایت هر چه دارند در طلب اخلاص خواهند گذاشت.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که این پیروزی ملی را مدیون رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در ابتدای سال جدید با نامگذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصاد زمینه ای را برای تحقق یک حماسه سیاسی ماندگار فراهم کردند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، انتخابات 24 خرداد را عرصه تجلی تبعیت از رهبری انقلاب و اعتماد عمومی به نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: دنیا امروز به نقش اثر گذار ولی فقیه در نظام اسلامی به خوبی پی برده است.

 

وی با بیان این که حماسه عظیم ملت ایران در روز گذشته نشان داد که نظام اسلامی همچنان استوارتر از هر زمان دیگری در مسیر دستیابی به آرمان ها و اهداف بلند خود به سرعت در حال حرکت است، بیان داشت: جبهه فکر در برابر این همه عظمت ملت ایران مجبور به سکوت شده است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه سخنان خود به اعتراف رسانه های غربی به حضور بی نظیر و حماسی ملت ایران در پای صندوق های رأی اشاره کرد و افزود: مردم هوشیار ایران اسلامی علیرغم عملیات روانی و جوسازی های گسترده رسانه های وابسته به نظام سلطه و استکبار، بار دیگر اراده خود را به بدخواهان انقلاب و نظام تحمیل کردند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان این که حضور حماسی مردم کشورمان در آزمون 24 خرداد، صهیونیسم جهانی را به آخر رسانده است، تصریح کرد: امروز دیگر برای دشمنان نظام اسلامی راهی جز اعتراف و پذیرش حقوق حقه ملت ایران وجود ندارد.

 

وی حماسه روز گذشته ملت بزرگ ایران اسلامی را در حرکتی ماندگار در تاریخ پرشکوه نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: با تحقق حماسه سیاسی مورد نظر رهبری معظم انقلاب وقت آن رسیده که همه با وحدت و همدلی در جهت تحقق عملی حماسه سیاسی گام بردارند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به این که انتخابات در ایران اسلامی با توجه به حاکمیت مردم‌سالاری دینی از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: انتخابات دیروز به حتم نمایش عزت ملی مردم کشورمان در برابر سه دهه توطئه افکنی دشمنان نظام بوده است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه سخنان خود نظام مقدس جمهوری اسلامی را پرچم دار مقاومت و ایستادگی در عرصه جهانی دانست و ادامه داد: نظام اسلامی به الگوی استکبار ستیزی مورد توجه کشورها و ملت های جهان است.

 

وی با بیان این که امروز نظام اسلامی به عنوان الگوی بیداری اسلامی در عرصه جهانی می درخشد، خاطرنشان کرد: صیانت و دفاع از این جایگاه یک تکلیف مهم ملی و شرعی است.

 

حجت الاسلام ابراهیمی، حضور ملت ایران در پای صندوق های رأی را آگاهانه، توأم با شور و شعور بالای سیاسی دانست و تصریح کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی به دنیا نشان دادند که هیچ گاه تحت القائات منفی دشمنان و بدخواهان نظام قرار نخواهند گرفت./950/پ203/ب

ارسال نظرات