۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۱۷۱۹۵۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

حماسه عظیم ملت ایران مدیون رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شکریان با بیان این که ملت بزرگ ایران خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را با حضور حماسی خود محقق کردند، ادامه داد: ملت بزرگ ایران ثابت کردند که پیرو حقیقی رهبری انقلاب هستند.
حجت الاسلام ناصر شکريان، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران،

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با تقدیر از ملت بزرگ ایران اسلامی به دلیل خلق حماسه ای عظیم و به یادماندنی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت بزرگ ایران نشان دادند که همچنان در راه انقلاب و نظام پیشگام هستند.

 

وی این حماسه عظیم و بی نظیر را مدیون رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با نامگذاری امسال با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بستر ساز این حماسه با شکوه شدند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که این بار نیز شکوه و عظمت ملت بزرگ ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد، خاطرنشان کرد: این مردم هوشیار و بصیر نشان دادند که در راه ولایت از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد.

 

حجت الاسلام شکریان انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دموکراتیک ترین انتخابات در دنیا معرفی کرد و گفت: نحوه برگزاری انتخابات در کشورمان قابل مقایسه با هیچ کشوری نیست.

 

وی به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن حضور ملت ایران در پای صندوق های رأی اشاره کرد و افزود: علیرغم همه این تلاش های مذبوح، مردم کشورمان با حضور گسترده و حماسی خود در پای صندوق های رأی دنیا را به اعتراف وا داشتند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود به توطئه دشمنان در خصوص خدشه دار کردن سلامت انتخابات در کشورمان اشاره کرد و گفت: امروز همه دنیا به این نتیجه رسیدند که انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جزء سالم ترین انتخابات های دنیا است.

 

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود با بیان این که هیچ خدشه ای به نوع برگزاری انتخابات در کشورمان وارد نیست، تصریح کرد: این را با قاطعیت می گوییم که هیچ شبهه ای به انتخابات در ایران اسلامی وارد نیست.

 

وی با بیان این که ملت ایران همه نقش های دشمنان را نقش برآب کردند، خاطرنشان کرد: این حضور حماسی نشان داد که تحریم ها و تهدید های دشمنان علیه کشورمان هیچ اثری ندارد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امروز هر چه داریم به برکت ولایت و رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: باید قدردان نعمت ولایت باشیم چون اگر امروز ملت ایران حماسه ساز شدند به برکت رهنمودهای ولی فقیه است.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که ملت بزرگ ایران خواسته رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را با حضور حماسی خود محقق کردند، ادامه داد: ملت بزرگ ایران ثابت کردند که پیرو حقیقی رهبری انقلاب هستند.

 

وی با بیان این که حضور پرشور و حداکثری مردم فتنه های دشمنان را خنثی کرد و دیگر جایی برای فتنه گری های بدخواهان نظام باقی نگذاشتند، گفت: مردم با حضور گسترده خود در این آزمون بزرگ  از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی صیانت کرده و استکبار جهانی و معاندین نظام اسلامی را در رسیدن به اهداف شوم خود مأیوس کردند./950/ت302/ب

ارسال نظرات