۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۱۷۱۹۲۲
نماینده ولی فقیه و استانداران مازندران

حضور حداکثری مردم بی اثر بودن تبلیغات غرب را ثابت کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران با صدور پیام مشترکی از حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی تشکر کردند.
نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و سید علی اکبر طاهایی استاندار امروز با صدور پیام مشترکی از حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی تقدیر و تشکر کردند. 

 

در این پیام آمده است، خداوند سبحان را شاکریم که بار دیگر عنایت بی‌کران خود را بر ملت بزرگوار ایران اسلامی ارزانی داشت و صحنه حضور مردم شریف و مؤمن ایران سرافراز و میهن اسلامی و عزیزمان در انتخابات، تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری به بهترین وجه آراسته شد و با الطاف حضرتش دیگر بار این ملت بزرگ آزمون مهمی را با سرافرازی عزتمندانه پشت سرگذارد‌.

 

این بیانیه می افزاید، 24 خردادماه سال 1392 به عنوان یک روز به یاد ماندنی و جاودان در صحیفه تاریخ ایران عزیز ثبت و ضبط خواهد شد، روزی که شاهد حضور گسترده و بی‌نظیر مردم مومن و شجاع کشور و استان سرافراز و شهید پرور مازندران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در شهرستان های رامسر، تنکابن و عباس آباد بودیم.

 

هیچ قلم و بیانی قادر نیست همت بلند، انگیزه‌ عمیق، بصیرت نافذ و شور مخلصانه‌ شما مردم بصیر به ویژه نوجوانان و جوانان عزیز و انقلابی را توصیف کند که در حضوری پرمعنا و پیامی رسا، بار دیگر عظمت خود را نشان دادید و در پی لبیک به ولی امر مسلمین جهان، با همه‏ توان و با حضور عزتمندانه خود در پای صندوق‌های رای، یک بار دیگر استقلال و اراده خود را به جهانیان اظهار کردید که ملت ایران ملتی باشکوه و تحول‌ساز است.

 

در ادامه این پیام آمده است، بی‌گمان حماسه‌ای که ملت ایران در 24 خردادماه آفرید، نشان‌دهنده بیداری، دلبستگی و اهتمام‌ به سرنوشت و اداره امور کشور است و اثبات‌کننده این نکته است که تبلیغاتی که دشمنان ایران اسلامی علیه کشورمان به راه انداخته‌اند، همچون همیشه در نظر مردم شریف ایران بی‌ارزش، پوچ و نقش بر آب است.

 

اینجانبان با تبریک و شادباش پیروزی درخشان ملت، بر خود فرض می‌دانیم از حضور حماسی، ارزشمند و انقلابی مردم شریف و ولایت‌مدار استان مازندران که مشارکت بیش از 90 درصدی را در انتخابات رقم زدند، قدردانی کرده و از مجریان و ناظران انتخابات که با تلاش فراوان، بار این مسؤولیت قانونی را بر دوش کشیدند و با صداقت و امانت، آرای مردم را صیانت کردند و از متصدیان نظم و امنیت که آسایش ذهنی مردم را تامین کردند و از رسانه‌ها و همه کسانی که به هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات کمک کردند، صمیمانه سپاسگزاری کنیم./950/د101/ج 

ارسال نظرات