۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۷۱۹۱۵
امام جمعه آمل:

حضور حداکثری مردم اثبات پایبندی به آرمان های انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با اشاره به حضور گسترده ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی در انتخابات روز 24 خرداد، گفت: ملت ایران در روز 24خرداد با حضور گسترده و حماسی خود، حماسه ماندگار دیگری را در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی رقم زدند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به حضور گسترده ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی در انتخابات روز 24 خرداد، گفت: ملت ایران در روز 24خرداد با حضور گسترده و حماسی خود، حماسه ماندگار دیگری را در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی رقم زدند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که ملت بزرگوار ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای روز جمعه پاسخ مناسبی را به دشمنان دادند، بیان داشت: مردم بزرگوار ایران با حضور ارزنده خود در پای صندوق های رای به دشمنان نشان دادند که اقدامات و برنامه ریزی آنان تاثیری در قدرت ایمان و اراده ملت قهرمان ایران ندارد.

 

استاد حوزه علمیه آمل ادامه داد: این حضور گسترده سبب خنثی شدن تلاش ها و نا امیدی دشمنان نظام اسلامی شده است.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که ملت ایران در انتخابات 24 خرداد پایبندی خود به آرمان های انقلاب اسلامی ، امام و شهدا را به همگان نشان دادند، گفت: ملت ایران در انتخابات گسترده 24 خرداد التزام به ولایت فقیه و دشمن شناسی خود را به نحو ارزنده ای ابراز کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات، صلابت، استواری و اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان نشان داد و ناکامی توطئه های دشمنان نظام را در ایجاد فاصله میان ملت و نظام اسلامی را اثبات می کند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که این حضور موجب خشنودی امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری و همه دلسوزان نظام در عرصه داخلی و خارجی می شود، بیان داشت: این حضور گسترده و حماسی سبب نا امیدی دشمنان نظام اسلامی شد.

 

وی با اشاره به این که این حضور حماسی تعهد مسؤولان کشور به خدمت هر چه تمام‌تر در عرصه ولایت مداری نسبت به مقام معظم رهبری و خدمت به مردم را صد چندان می‌کند، بیان داشت: پیروز واقعی این انتخابات، ولایت، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند./950/ ت302/ب

ارسال نظرات