۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۱۷۱۷۷۴
امام جمعه گرگان:

رییس جمهور منتخب شایسته سالاری را مبنای مدیریت قرار دهد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که شایسته سالاری باید به عنوان مهم ترین اصل مورد توجه رییس جمهور آینده باشد، گفت: رییس جمهور منتخب نباید در مدیریت خود باندبازی و گروه گرایی را مورد نظر قرار دهد.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که شایسته سالاری باید به عنوان مهم ترین اصل مورد توجه رییس جمهور آینده باشد، گفت: رییس جمهور منتخب نباید در مدیریت خود باندبازی و گروه گرایی مورد نظر و توجه قرار دهد.

 

وی با اشاره به این که کشورمان در حال حاضر با مشکلاتی روبرو است، افزود: رییس جمهور منتخب باید با اولویت بندی مشکلات در جهت رفع آنها برنامه ریزی لازم داشته باشد.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری یکی از مهم ترین مشکلات امروز کشور را مباحث اقتصادی دانست و گفت: رسیدگی به اشتغال، رفع تورم و گرانی باید بیش از پیش مورد توجه رییس جمهور آتی باشد.

 

آیت الله نورمفیدی در ادامه سخنان خود با بیان این که رییس جمهور آتی باید در عرصه سیاست خارجی یک دیپلماسی قوی و فعالی داشته باشد، ادامه داد: باید زمینه ای فراهم شود تا در عرصه اقتصادی و سیاسی با کشورهای دنیا ارتباط سالم بر قرار شود.

 

امام جمعه گرگان با بیان این که رییس جمهور آتی باید منافع ملی را در روابط با کشورهای جهان در نظر بگیرد، ادامه داد: روابط با کشورهای دنیا باید با رعایت برخی اصول مورد توجه رییس جمهور باشد.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: ما درحوزه کشاورزی نیازمند یک برنامه مناسب و مدون هستیم.

 

امام جمعه گرگان با اشاره به این که کشاورزی تحقیقات باید رو به تکامل باشد، اگر مردم صنایع تبدیلی را در اختیار داشته باشند محصولاتشان از بین نخواهد رفت، صادرات نیز بخش دیگری از کشاورزی است که باید مورد توجه باشد.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث اخیر در ترکیه اشاره کرد و گفت: شرایط فعلی ترکیه شرایط خاصی است و این آشوب ها به 220 شهر و 67 استان ترکیه سرایت کرد که نشان می دهد تنها قضیه قطع چند درخت مطرح نیست و مهم تر از این ها است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به این که آمریکا در این مورد از مردم ترکیه حمایت می کند، ادامه داد: آمریکایی که دولت مردان ترکیه را وارد مسایل سوریه و عراق کرد حالا پشت آن ها را خالی کرده، این نشان می دهد که هیچ گاه نباید فریب چراغ سبز آمریکایی ها را بخوریم.

 

آیت اله نورمفیدی در خطبه اول نماز جمعه گرگان گفت: ماه شعبان مقدمه ورود به ماه رمضان ماه میهمانی خدا است، علاوه بر برکاتی که این ماه دارد و مناجات شعبانیه، این ماه ماه میلاد عاشوراییان است./950/پ201/ش 

ارسال نظرات