۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۷۱۶۳۶
حماسه حضور (26)؛

عزت اسلام و ملت ایران مبتنی بر حضور در انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری با تأکید بر این که شرکت در انتخابات واجب است، اظهار داشت: عزت اسلام و ملت ایران مبتنی بر حضور در انتخابات است و با حضور در انتخابات سرنوشت، آبادی و شکوه کشورمان در دست خود ملت ایران است.
شرکت علماي خوزستان در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراي شهر و روستا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، صبح امروز پس از اخذ رأی در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا، با بیان این که امروز از دو جشن اعیاد شعبان و جشن ملی شرکت در انتخابات بهره مند هستیم، اظهار داشت: امروز روزی بزرگ و بسیار باشکوه برای ما ایرانیان است؛ چراکه کاندیدای موردنظر خود را با رأی خودمان انتخاب می کنیم و در آبادی و عمرانی کشورمان بدون دخالت بیگانگان مشارکت داریم.

 نماینده ولی فقیه در خوزستان با رد هرگونه حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری، ابراز داشت: قبل از شروع انتخابات در برخی محافل از جانب بنده نقل قول هایی مبنی بر حمایت از کاندیدای خاصی بوجود آمده بود که بنده این نقل قول ها را تأیید نمی کنم و اگر هم حرفی و سخنی زدیم از باب احترام بود نه حمایت.

تأیید شخصیت کاندیداها به منزله اعلام حمایت از آنها نیست

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که شخصیت ها را براساس شناخت تأیید می کردیم، تصریح کرد: تأیید کاندیداها براساس شناختی که داریم به منزله اعلام حمایت از آنها نیست و مباحثی که مطرح شده همگی از باب احترام به آن بزرگواران بود.

رییس شورای عالی حوزه علمیه خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به این که در رأی دادن بین دو نفر مردد بودم بنده امروز کاندیدای مورد نظر را با استخاره انتخاب کردم البته این استخاره بعد از تحقیقات کامل و بررسی مناظره ها و برنامه ها بود و چون در انتخاب دو نفر تردید داشتم استخاره گرفتم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: حالا ما که استخاره گرفتیم مردم نیز نباید بگویند دیگر برای انتخاب ها استخاره می گیریم و این اشتباه و غلط است؛ چراکه در انتخاب باید تحقیق و بررسی های کامل انجام شود اما اگر بین دو نفر در انتخاب تردید داشتیم آن وقت است که می توانیم از استخاره استفاده کنیم.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را نعمت بزرگ الهی دانست و گفت: باید حق این نعمت الهی ادا شود و آن حضور حداکثری در انتخابات که خوشبختانه مردم همیشه در صحنه ایران این نعمت را درک کرده اند و همواره در انتخابات ها حماسه ایجاد کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که شرکت در انتخابات واجب است، اظهار داشت: عزت اسلام و ملت ایران مبتنی بر حضور در انتخابات است و با حضور در انتخابات سرنوشت، آبادی و شکوه کشورمان در دست خود ملت ایران است.

حضور حداکثری در انتخابات سبب می شود عزت نظام اسلامی تأمین شود

نماینده ولی فقیه در خوزستان در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: هر چه آراء و حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد عزت اسلام و نظام اسلامی تأمین و سبب می شود که اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران مستحکم تر شود./9461/پ201/س

ارسال نظرات