۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۱۷۱۵۶۱
امام جمعه نکا:

24 خرداد برگ زرینی در تاریخ انقلاب خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا گفت: ملت ایران فردا با حضور حماسی خود پای صندوق های رأی بار دیگر برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی را با دستان پرتوان خود رقم خواهند زد.
امام جمعه نکاء

حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا بیان داشت: شرکت در انتخابات از هر واجبی واجب تر است و همه ما باید با پایبندی به اسلام ناب در سرنوشت خود شرکت کنیم.

 

وی افزود: حضور حداکثری و با شرکت در انتخابات که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مظهر اراده ملی و نماد مردم سالاری اسلامی است و مردم با این حضور بار دیگر با آرمان های این انقلاب تجدید بیعت می کنند.

 

به گفته امام جمعه نکا، دشمن اکنون با همه توان خود علیه این انقلاب و به خصوص انتخابات پیش روی وارد میدان شده است و حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای موجب بر ملا شدن نقشه های بی پایه و اساس دشمن می شود.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی ادامه داد: یاوه گویی های دشمن در هیچ زمانی بر ملت ما کارساز نبوده است و اکنون نیز برنامه ها و تراژدی های مختلف آنان بر اراده پولادین ملت ما و حضور حداکثری در انتخابات کارساز نیست.

 

وی افزود: ملت ما با ولایت است و دشمن از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی به این نتیجه می‌رسد که تهدید و تحریم این مردم آب در هاون کوبیدن است و به جایی نمی رسد.

 

امام جمعه نکا بیان داشت: حضور باشکوه و گسترده مردم در انتخابات پیش روی نظام جمهوری اسلامی را در برابر بیمه خواهد کرد و همه ما باید در این مشارکت حضور داشته باشیم.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: در انتخابات فردا بار دیگر برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی با دستان پرتوان ملت ما ورق خواهد خورد و حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری را رقم می زنیم تا بار دیگر بله جهانیان بفهمانیم که همواره پشتیبان ولایت هستیم و پای ارزش های این نظام ایستاده ایم./950/ت302/ش

ارسال نظرات