۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۱۷۱۵۵۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

انتخابات آزمونی بزرگ برای ملت ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، انتخابات را آزمونی بزرگ برای ملت ایران اسلامی دانست و گفت: ملت هوشیار ایران اسلامی با حضور حداکثری بار دیگر عزت و عظمت نظام را به رخ جهانیان خواهند کشید.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات، پشتیبانی از نظام و ولایت فقیه است.

 

وی اظهار داشت: همه ما باید با تیعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی، با حضور آگاهانه در انتخابات، نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کنیم.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که اکنون در شرایط بسیار حساسی در جهان قرار داریم خاطر نشان کرد: نباید انتخابات را با دغدغه، فضاسازی و جوسازی نامناسب برگزار کنیم بلکه باید انتخابات در نهایت دقت و آرامش برگزار شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری ادامه داد: باید در این انتخابات عاقلانه حرکت کنیم و حضوری گسترده داشته باشیم تا همچون بمب اتم در جهان صدا کند.

 

وی گفت: حماسه رشادت شهدا با حضور پرشور ملت در انتخابات تداوم می یابد و همه ما باید در استمرار و ادامه راه این انقلاب با همه توان وارد میدان انتخابات شده و همه را تشویق به این حضور آگاهانه کنیم.

 

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری یادآور شد: باید در این انتخابات عاقلانه حرکت کنیم و حضوری گسترده داشته باشیم تا توطئه ها و نقشه های دشمن نقش بر آب شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری افزود: اطاعت پذیری مهم ترین عامل در ولایت مداری است و یکی از موارد اطاعت نیز حضور در انتخابات است و انسان ها باید در بعد اطاعتی چنان مطیع باشند که به وظایف خود عمل کنند و با حضور در پای صندوق های رای ولایت مداری خود را به جهانیان نمایش دهند.

 

امام جمعه بهشهر اضافه کرد: در انتخابات باید در مسیر اخلاق و اسلام گام برداریم و کمال اسلام را در نظر بگیریم و خلاف شرع عمل نکنیم که در این صورت دشمن شاد می‌شود./950/ت302/ش

ارسال نظرات