۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۱۷۱۳۹۹
امام جمعه نور:

24 خرداد روز عصبانیت دشمنان نظام خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور با بیان این که 24 خرداد روز عصبانیت دشمنان نظام خواهد بود، خاطرنشان کرد: پشتیبانی از انقلاب، نظام، امام و رهبری بار دیگر در روز جمعه این هفته به نمایش در خواهد آمد.
24 خرداد روز عصبانیت دشمنان نظام خواهد بود

حجت الاسلام عبدالرحمن باقرزاده، امام جمعه نور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با بیان این که دشمنان در این ایام با ارزیابی مسائل مختلف توطئه ها و نقشه های خود را تنظیم می کنند، گفت: هرگاه ملت ما پر شور، با حرارت و آگاهانه در عرصه های مختلف سیاسی اجتماعی حاضر شدند بخش زیادی از نقشه ها و ترفند های دشمنان ناکام مانده است.


امام جمعه نور ادامه داد: حضور گسترده مردمی سبب خواهد شد تا دشمنان نظام اسلامی وادار به عقب نشینی در برابر ملت ایران شوند.


حجت الاسلام باقرزاده گفت: ملت ایران با زمان شناسی، آگاهی و بصیرت ستودنی هر زمانی که نظام اسلامی به حضور آنان نیازمند بود با حضوری با شکوه و حماسی به خنثی سازی نقشه های دشمنان پرداختند.


وی با بیان این که بر کسی پوشیده نیست که در دو سال گذشته تاکنون دشمنان به تثبیت و تقویت فشارها بر علیه ملت ما پرداختند، گفت: بی تردید دشمنان نظام اسلامی منتظر چگونگی نقش آفرینی ملت ما در انتخابات 24 خرداد هستند.


امام جمعه نور با تاکید بر این که مطمئن هستیم که حضور حماسی ملت عزیز ایران در انتخابات 24 خرداد یک بار دیگر دشمنان ما را ناکام کرده و آنان را وادار به عقب نشینی می کند، بیان داشت: حضور گسترده مردمی زمینه اقتدار نظام اسلامی را در عرصه های بین المللی و داخلی فراهم خواهد کرد.

 

حجت الاسلام باقرزاده انتخابات در ایران اسلامی را نماد مردم سالاری دینی دانست و افزود: برگزاری انتخابات در ایران اسلامی از نظر سلامت و نحوه برگزاری به هیچ عنوان قابل مقایسه با سایر کشورهای دنیا نیست.

 

وی با بیان این که همه تلاش دشمنان خدشه دار کردن جایگاه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، ادامه داد: مخالفان نظام از ماه ها قبل برای کمرنگ کردن حضور مردم در پای صندوق های رأی تلاش رسانه ای گسترده ای را آغاز کردند.

 

امام جمعه نور با اشاره به این که ملت ایران هوشیارتر از همیشه در صحنه حضور دارند و فریب توطئه های دشمنان را نخواهند خورد، افزود: 24 خرداد به حتم نماد وحدت و همدلی ملت ایران در برابر مستکبران عالم خواهد بود.

 

حجت الاسلام باقرزاده با بیان این که 24 خرداد روز عصبانیت دشمنان نظام خواهد بود، خاطرنشان کرد: پشتیبانی از انقلاب، نظام، امام و رهبری بار دیگر در روز جمعه این هفته به نمایش در خواهد آمد./950/ت303/ب

ارسال نظرات