۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۷۰۸۶۹
رییس ستاد انتخابات آمل:

انتخابات در ایران اسلامی نماد مردم سالاری دینی است

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات شهرستان آمل گفت: انتخابات ایران مظهر مردم سالاری دینی است که مردم با حضور خود سرنوشت خود را برای مدت چهار سال تعیین می کنند.
فرماندار آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، یدالله اکبرزاده، رییس ستاد انتخابات آمل، امروز در همایش توجهی نمایندگان فرماندار بخش مرکزی شهرستان آمل که در سالن اجتماعات شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 فرمانداری آمل برگزارشد با اشاره به این که انتخابات 24 خرداد از اهمیت والایی برخوردار است که همگان باید نسبت به این مسأله واقف باشند، گفت: دشمنان در 34 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی قصد ضربه زدن و اجرای نقشه های شوم خود را داشتند که خوشبختانه با حضور گسترده مردمی خنثی شد.


فرماندار آمل ادامه داد: در دوران انقلاب اسلامی ایران تاکنون سی انتخابات برگزارشد که در هر دوره دشمنان با ترفند های مختلف و با شیوه های جدید قصد داشتند تا در برگزاری انتخاب خدشه وارد کنند.


رییس ستاد انتخابات شهرستان آمل گفت: انتخابات ایران مظهر مردم سالاری دینی است که مردم با حضور خود سرنوشت خود را برای مدت چهار سال تعیین می کنند.


فرماندار آمل با بیان این که دشمن قصد دارد تا انتخابات ایران به چالش کشیده شود، ادامه داد: نمایندگان فرماندار در صندوق های رای مسؤولیت بسیار سنگینی دارند که باید امانتدار مردم باشند.


اکبرزاده ادامه داد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم مهیا است که همه ما وظیفه داریم برای مشارکت دادن مردم درانتخابات سعی و تلاش کنیم چراکه هر رای مردم یعنی تایید نظام مقدس اسلامی است.


محمدرضا نصیری، بخشدار مرکزی شهرستان آمل نیز در این جلسه با بیان این که انتخابات تجلی حضور مشارکت سیاسی مردم و عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت خویش است، گفت: انتخابات دارای اهمیت و جایگاه بلندی است و مردم نقش بزرگی در ایفای این رسالت و تکلیف بزرگ بر دوش خواهند داشت.


بخشدار مرکزی آمل ادامه داد: با توجه به اهمیت انتخابات و نقش حضور مردم در صحنه باید همت و تلاش همه مسؤولان و دست اندرکاران به این امر معطوف شود که با اقدامات سنجیده و تدابیر لازم مناسب زمینه های حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم ساخته تا موجب امید بیشتر دوست داران و ناامیدی و شکست دشمنان اسلام فراهم شود.


برگزاری همایش زن، مشارکت سیاسی و حضور حداکثری در آمل

همزمان با فرارسیدن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با همت امور بانوان و خانواده فرمانداری آمل همایش زن، مشارکت سیاسی و حضور حداکثری در این شهرستان برگزار شد.


اکبر لطفی رییس اداره آموزش و پرورش آمل در این همایش با بیان این که نقش ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی در جایگاه ارزنده ای است، گفت: دشمنان اسلام از آغاز تشکیل نظام جمهوری اسلامی قصد انحلال اصل ولایت فقیه را در سر داشتند.

 

لطفی با بیان این که فتنه 88 ادامه‌دهنده براندازی این اصل بوده است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با آگاهی و بصیرت مردم و هدایت رهبری موجب شکست نقشه‌های مستکبران و سرافرازی نظام در جهان شده است.


وی با تاکید بر نقش زنان در نظام جمهوری اسلامی ادامه داد: پس از انقلاب ایفای نقش زنان در کشور ما بیشتر چشم‌گیر شده است به طوری که امروزه زنان در کنار مردان در عرصه‌های مختلف علمی، فنی، تکنولوژی و فرهنگی به رتبه‌های برتری دست یافتند./950/پ202/ش

ارسال نظرات