۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۱۷۰۷۵۰

هشدار جلیلی نسبت به شکل‌گیری جریان خطرناک تردید در کشور

خبرگزاری رسا ـ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به این که مردم در طول انقلاب با مقاومت بیشترین پیشرفت را کسب کردند نسبت به شکل‌گیری جریان خطرناک «تردید نسبت به مقاومت» هشدار داد.
 دکتر جليلي دبير شوراي امنيت ملي

به گزارش خبرگزاری رسا، سعید جلیلی عصر امروز در ورزشگاه آیت الله دستغیب شیراز اظهار کرد: بسیاری سعی کردند مانع مسیر پیشرفت انقلاب شوند اما این انقلاب در برابر حرکاتی که می‌خواست از اسلام ناب زاویه بگیرد ایستاد و عناوین مجعولی مانند «مکتب ایرانی» و « دوستی با ملت اسرائیل» با برخورد شدید ملت ایران به عقب رانده شد.

 

وی افزود: کار بزرگ امام این بود که 50 سال پیش در کشور پرچم اسلام ناب محمدی (ص) را بلند کرد و اکنون پس از نیم قرن با صلابت در اهتزاز است.

 

وی دو خط اساسی در این 50 سال را خط اسلام ناب محمدی (ص) و ولایت در مقابل خط باطل به رهبری کفر ترسیم کرد و افزود: مردم در 50 سال باورهای خود را تجربه کردند و نتیجه آن پیروزی‌های متعدد در سایه گفتمان اسلام ناب محمدی به رهبری ولی‌فقیه عالیقدر بود.

 

جلیلی تاکید کرد: اما در مقابل خط تهدید و تحقیر گفتمان مذهبی خواستند جلوی رشد شجره انقلاب را بگیرند اما خواست خداوند چیز دیگری بود.

 

وی ادامه داد: در این نیم قرن ملت ما باورهای خود را تجربه کرد که اگر بر اساس آموزه‌های قرآنی باور داشت « ان‌الذین قالو ربناالله ثم استقاموا» آن را تجربه کرد.

 

این کاندیدای انتخاباتی ریاست جمهوری در جمع هواداران خود که از سراسر استان فارس در شیراز جمع شده بودند گفت: وظیفه ما پاسداری از این حرکت توفنده است و مردم ما تنها مقاومت نکردند بلکه با مقاومت بیشترین پیشرفت‌ها را انجام دادند.

 

جلیلی با اشاره به سابقه 50 ساله انقلاب اسلامی گفت: تنها در 4 سال گذشته سه محور اساسی در داخل کشور شکل گرفت که مانع رشد انقلاب شود. 4 سال پیش شما مردم با ساخت حماسه جدیدی از جمهوریت و اسلامیت خود دفاع کردید اما عده‌ای به خود و مردم ظلم کردند و سرانجام طومار آنان در 9 دی‌ ماه پیچیده شد. حرکتی که می‌خواست از خط ولایت زاویه بگیرد به دست مردم منکوب شد.

 

دبیر شورای عالی امنیت ملی ابراز داشت: یک سو خط ایمان و امید بود که امام آن را در دل مردم زنده کرد و پیروزی‌های بسیار را با باور به اسلام ناب و مردم ارمغان آورد.

وی افزود: پیروزی در دفاع مقدس و ورود ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای به سطح جهان در سایه گفتمان امام و ولایت رهبری به دست آمد.

جلیلی همچنین گفت: دشمنان با تهدید و تخریب سعی کردند نگذارند شجره طیبه انقلاب رشد کند اما این شجره هر روز بیشتر رشد کرد و موسای انقلاب در قامت جوانی تنومند در برابر دشمنان استاده است.

جریان تردید به دنبال تفرقه‌افکنی در شرایط پیروزی

وی تصریح کرد: پس از فتنه و انحراف یک حرکت دیگر در حال شکل گرفتن است و می‌خواهد در زمانی که انقلاب در موقعیت خیبر قرار دارد و پشت خیمه دشمن رسیده‌ایم و دشمن درمانده شده، جریانی مکمل جریان بیگانه شود و به دنبال ایجاد تردید است.

جلیلی اضافه کرد: این ترفند معروفی است که زمانی به پشت خیمه معاویه برسی در برابر ایمان مردم، تردید به توانمندی‌های کشور و ظرفیت‌های متعالی را ترویج می‌کند.

وی بیان کرد: جریان تردید در فایده مقاومت شبهه‌افکنی کرده و دستاوردهای آن را زیر سئوال برده و هزینه‌های توهمی برای آن قائل می‌شود.

به گفته وی، این جریان عدالت را باور ندارد و در عرصه جهانی به وجود کدخدا باور دارد
/916/د102/ع

ارسال نظرات