۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۱۷۰۵۲۰
یورونیوز؛

در هیچ شرایطی سیاستهای هسته ای یا رابطه با آمریکا تغییر نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ در هیچ شرایطی سیاستهای هسته ای ایران و نیز رابطه با آمریکا تغییر نخواهد کرد. همه، چه چپ،چه راست معتقدند که ایران حق دارد اورانیوم را غنی کند. بنابراین همه موافقند. آنهایی که موافق نیستند، کشورهای غربی هستند که خواستار سرنگونی حکومتند.
يورونيوز

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا،شبکه یورونیوز در تحلیل خود به بررسی انتخابات در ایران پرداخت، مجری خطاب به کارشتاس برنامه ٰبرنارد اوکادٰ گفت:

با توجه به اتفاقات سال 88 وتحریمهای سنگین که علیه این کشور اعمال شده وهمینطور مساله هسته ای، ویژگیهای این انتخابات با انتخابات قبلی چیست؟

اوکاد در جواب وی گفت: با توجه به ساختار جمهوری اسلامی ایران،انتخابات در ایران به بلوغ کامل رسیده که 34 سال است یک روز در میان می گوییم جمهوری اسلامی در حال سقوط است اما همچنان برجا مانده،با ثبات ترین ساختار حکومتی در خاورمیانه را دارد،ایران کشوری است که توانایی بالایی برای حرکت به جلو دارد.

 

مجری در ادامه گفت: جلیلی مذاکره کننده ارشد ایران نامزد این انتخابات هم هست، او اخیرا گفته هرکسی که رییس جمهور آینده ایران باشد،سیاستهای این کشور تغییری نخواهد کرد باتوجه به این موضوع در صورت پیروزی اصلاح طلبان سیاستهای هسته ای چگونه خواهد بود؟

آقای اوکاد در جواب گفت:در هیچ شرایطی سیاستهای هسته ای ایران یا رابطه با آمریکا تغییر نخواهد کرد. واین سیاستها همانگونه ادامه می یابد؛همه درایران چه چپ،چه راست معتقدند که ایران حق دارد اورانیوم را غنی کند بنابراین همه موافقند، آنهایی که موافق نیستند کشورهای غربی هستند که خواستار سرنگونی حکومتند./9161/خ

 

ارسال نظرات